ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3337.

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

مدتها پیش دو تا کتاب از دوستم گرفته بودم،

در مورد کربلایی ها.

یکی کتاب آه، و دیگری سقای آب و ادب.

حالا با شروع محرم میخوام بخونمشون.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

بسیار عالی 
پاسخ:
ممنون. شما خوندین؟
سلام
سقای اب و ادب عالیه
هیچوقت خوندن کتاب های اقای شجاعی برام تکراری نمیشه
پاسخ:
سلام.
آره کتابهای مذهبیش واقعا دل نشین و تکراری نشدنی اند. :)
اما من اون زمان که رمان هاشو میخوندم، رمانهاشو دوست نداشتم.
راستش رو بخوای من رمان هاش رو هم دوست دارم مخصوصا:  کمی دیرتر
پاسخ:
نخوندم این رمان رو.
من یک "غیرقابل چاپ"ش رو خونده بودم با یکی دوتای دیگه. که اصلا نپسندیدم.
البته این خوندنها مربوط به ده سال پیشه! شاید الان بخونم بدم نیاد چون اون زمان مجرد بودم و رمان هایی که خوندم غالبا تو فضای متاهلانه بود.
دوره ای که آدم یک رمان رو میخونه خیلی رو برداشتش از اون رمان اثرگذاره.
اینو هم گفته بودم مثل " منِ او" که اصلا برای من جذاب نبود که در دوران تاهل(فکر کنم) و دانشجویی خوندمش، اما دوستان دبیرستانم اون زمان خیلی طرفدارش بودند.
بعد فکر کردم احتمالا از سن من گذشته بوده! خخخخ!
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۰ مامان محمدمهدی
طبق معمول دوتاشو نخوندم
پاسخ:
طبق معمول رو خوب اومدی خندم گرفت :))
سلام خواستم بگم منم به شدت کتاب "کمی دیرتر" آقای شجاعی رو دوست داشتم و تا مدتها درگیرش بودم رمان هست ولی مربوط به ظهور آقاست به نظرم بخونی بپسندی :)
پاسخ:
پس خیلی هم رمان نیست.
کتاب غیرقابل چاپ مجموعه داستانهای کوتاهه.
باشه حتما میخونم.