ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3344.

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

احساس میکنم نسبت به نظم اسباب بازی های بچه ها

دچار وسواس شده م!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱)

۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۰ مامان محمدمهدی
خیلی سریع این وسواس رو بزار کنار که خیلی اذیتت خواهد کرد اگر موندگار شه.کمترینش ایجاد روحیه پرخاشگری در مواجهه با بچه ها هنگام بی نظمیشونه که مخربتر از خودش در اخلاق بچه ها خودشه
پاسخ:
نههه در مورد گم شدنشون وسواس دارم.
هی میشینم اینا رو میشمارم! :|
باورت میشه؟ مثلا اگر پازش ده تیکه ست هی موقع جمع کردنشون میشمارم که ده تا باشه!
یادته که گفتم یه طبقه از یه برج دوست داشتنی پسرک گم شده؟ خب من هنوز براش ناراحتم!
البته اون برجه برام خاص بود و برای اسباب بازی ها کلا وسواسِ مبادا خراب بشن یا گم بشن ندارم، اما چیزهایی که تکه تکه هستند و یکیش گم بشه دیگه کارایی نداره میره رو اعصابم هی میشمارمشون! :|
برای غلبه بر این حس دیروز همه ی اسباب بازی های این مدلی رو تا اطلاع ثانوی جمع کردم!