ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3346.

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

رخدادهایی هست که بی نهایت از حتی تصور وقوعشون وحشت دارم.

کاش میشد جوری خدا رو راضی کرد

که هیچوقت ما رو به دردی مبتلا نکنه که طاقتش رو نداریم..




+این جور وقتها حتی جرئت نمیکنم از خدا طاقت داشتن و صبر بر مصائب رو بخوام،

میخوام مجابش کنم که هیچوقت منو به آزمونهای سخت علی الخصوص در مورد خانواده م مبتلا نکنه..

چطور میتونم این کار رو بکنم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۸
لوسی می

نظرات  (۳)

والا یه آیه خوندم که خدا حتما همه مردم رو آزمایش میکنه با بیماری و فرزندان و مال و...
ولی آخرین آیه سوره بقره یه دعای خوب داره... آرامش خوبی میده ...
(البته امیدوارم اشتباه نکرده باشم !! ولی تا جایی که یادمه آخرین آیه بود )
پاسخ:
بله درسته.
و لَنَبْلُوَنکُمْ بِشَیءٍ مِن الخَوفِ وَالجُوعِ وَنَقصٍ مِن الْأمْوالِ وَالنفسِ وَالثَّمَرات.
ممنونم. برای آیه آخر حتما نگاه میکنم. کاش مضمونش رو میگفتی.
البته اخر همین آیه هم میفرماید و بشرالصابرین.
به صابران بشارت بده..
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ مامان محمدمهدی
یه حدیث هست که نمیدونم به این متنت ربط داره یا نه ولی خب با خوندن یادداشتت یادش افتادم.
از معصومه که مورد سوال قرار میده انسان رو که چرا برای خانواده ت غصه میخوری؟اگر اونها از دوستان خدا باشن که خدا هیچ وقت دوستش رو رها و فراموش نمیکنه و مراقبشونه واگر خدای نکرده از دشمنان خدا باشن که چرا تو باید نگران و غصه دار دشمن خدا باشی؟(نقل به مضمون کردم البته)
من از وقتی این حدیثو خوندم خیلی جاها با اومدن ناراحتی بسراغم آرامش پیدا کردم.البته وقتاییکه یاد حدیث افتادم
پاسخ:
قبول کن که پذیرفتن اینکه از خانواده ی توکسی دشمن خدا بشه واقعا دق دادنیه! :|
نیست؟
البته متن من یه چیز دیگه بود که قبلا هم گفتم که مثلا خدا هیچوقت مادرها رو با سلامتی بچه هاشون آزمایش نکنه و امثالهم.
ولی بابت این حدیثت ممنونم. :)
اگه اشتباه نکنم درمورد اینه که خدا ما رو با چیزای سخت امتحان نکنه و از گناهامون بگذره و...

میبینی چقد تنبلیم میشه برم چک کنم؟!!! :)))))
پاسخ:
لاتحملنا مالا طاقة لنا به..
آره این آیه ها رو یادمه.
ممنونم.
:)