ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3348.

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

اگر شما مورد منت و لطف خدا هستید،

و کسانی که همیشه باهاشون سر و کار دارین،

بهره ی مکفی از شعور انسانی و اجتماعی رو دارن،

دلیل نمیشه که تصور کنید همه ی آدمها همینطور هستند..



+گاهی خوبه با چنین آدمهایی مواجه بشیم،

که این نعمت مخفیِ خدا در همنشینانمون و مخاطبانمون رو درک کنیم.

الحمدلله علی کل حال.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۹
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۷ خانوم لبخند :)
یه حرص خوردن کوچولو تو این پست نهفته بود، نه؟ :)
پاسخ:
آرهههه و یه کم بیشتر از یه کوچولو!
:)
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۰ مهراد فروتن
یکی از مشکلات من دقبقا همینه!؟ 
چون خدا رو شکر اکثر افرادی که می شناسم آدم های مثبت و خوبی اند، فکر می کنم همه خوبن! 
پاسخ:
من نیز هم :(
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۱ کوثر متقی
ازون نعمت هاس که زود عادی میشه
پاسخ:
آرههه متاسفانه.
اکثر نعمتهای خدا اینطورند.
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۳ مامان محمدمهدی
ها من جزء همین دسته م
البته فکر هم نمیکنم که همه همینطورین
سعی میکنم شاکر هم باشم گرچه موفق نبودم
پاسخ:
آرههههه خدایی شما که غررررررررق در این نعمتی! خخخخ!
:))
واااقعا !!!
و همین که انتظار نداری بقیه یه جور بدی باشن باعث میشه خیلی ضربه بخوری تو جامعه !
پاسخ:
آره دقیقا همینطوره. از یه حداقل هایی شکستِ این انتظار و توقع شروع میشه و متاسفانه تا رفتارهای خیلی خیلی غیرقابل تصور پیش میره. :(
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۵ دچــ ــــار
خب برعکسشم درست نیست که فکر کنیم اگه دو نفر اطرافمون بد بودن دیگه در مورد همه اونجوری قضاوت کنیم
پاسخ:
بله دقیقا. ممنون از دقتتون.