ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3349.

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

امشب،

شهادت نامه ی عشاق،

امضا می شود..

...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۰
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۶ نجمه خانم
تلگرام داری؟
مختار رو امروز دیدی؟ خواهرم پای قضیه وهب و زنش هق هق داد زد گریه کرد
خودمم اشکم دراومد
کانال استادرائفی پور قسمت شهادت حضرت عباس رو انداخته گفتم اگه هستی آی دی یا شمارت رو بده برات بفرستم
پاسخ:
نه مختار نمی بینم کلا.
و اون قسمت شهادت حضرت عباس رو هم برام فرستادن. همسرم دید یه کم تعریف کرد احساس کردم بهتره نبینمش.
ترجیح میدم تصویر ذهنیم از اون ماجرای عظیم تغییری نکنه.
ممنونم ازت.
عزاداریهات قبول
۲۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۵ تنها دلشکسته

سلام

خواهر التماس دعا دارم...

پسرا خوبن؟ روی ماهشون را ببوس.

پاسخ:
سلام.
محتاجیم به دعا.
اتفاقا دعاتون کردم :)
الحمدلله. ممنون از لطفت.
سلام بانو جان
عزاداریها قبول
پاسخ:
سلام. ممنونم همچنین.
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۴ خانوم لبخند :)
چند روزیه نیستید؟
پاسخ:
سلام. آره دیگه این روزها سرم شلوغ بود. :)
ممنون از پیگیری و محبتت.
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ نجمه خانم
خود آقای میرباقری گفته سخت ترین قسمت کارم قسمت حضرت عباس بود
نتونسته بود جنگ رو روی اسب نشون بده ما که نفهمیدیم چرا نتونسته 
ولی آخر سکانس مداحی ای گذاشته که خیلی مناسب سکانسه 
مخصوصا آخر سکانس خیلی قشنگ بود 
پاسخ:
خدایی هم سخت بوده.آرههه مستر هم گفت رو اسب نبوده اصلا. :|