ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3353.

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۱ ب.ظ

این روزها همه ش دارم به مجلس روضه و غذای نذری فکر میکنم.

دلم خیلی چیزها میخواد..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۳ ملکه بانو
خوب یه روضه بگیر همسایه هاتو دعوت کن، یه غذا هم بپز
پاسخ:
مشکل همون روضه هه ست که بگیرم دیگه!
کی بیاد روضه بخونه؟ قحط الرجاله! خودم یا مستر اگر بلد بودیم که فرت و فرت روضه میگرفتم تو خونه!
واقعا کسی نیست بیاد روضه بخونه؟؟؟؟

پاسخ:
نه واقعا! البته خب مستر هم قدری در این باب تنبلی میکنه! و خودم نیز.
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۰ ملکه بانو
خوب تو که مقتل می خونی، یه روضه هم دانلود کن برای خودتون چهار تا. یه غذا هم بپز بده همسایه ها
پاسخ:
هوممم خوب گفتی. مرسی :)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۱ مامان محمدمهدی
حیف
البته کمی همت میخواد
همت کنی روضه خونشو هم پیدا میکنی
پاسخ:
هی خواهر جان!
باید قسمتت باشه..
دعا کن.