ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3354.

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

مقتل میخونم..




+گفته بودم کتاب آه رو میخوام بخونم.

نمیدونستم مقتله وگرنه زودتر میخوندم!

باز نویسیِ کتاب "نَفَس المهموم" هست که ساده نویسی شده و به زیباییِ هرچه تمام تر، عبارت "نفس المهموم" رو آه معنی کرده!

همین تعبیر که بر عنوان کتاب گذاشته به اندازه ی کافی نشون میده که یاسین حجازی، چقدر تو کارش حرفه ای بوده..

خدا خیرش بده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۴ دچــ ــــار
هیچ چی بهتر از مطالعه نیست. در هر شغل و زمانی که آدم باشه
پاسخ:
کاملا درسته.
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۹ ملکه بانو
ما رو هم دعا کن
پاسخ:
قربانت :)
محتاجیم.
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۱ مامان محمدمهدی
دیگه خداییش تصمیم گرفتم این کتابو بخرم و بخونم.
کدوم انتشاراته؟
پاسخ:
کتاب آه.
ویرایش یاسین حجازی،
نشر جام طهور.
یک مقتل ساده ست ها! برای شما که هر محرم مقتل میخونی نمیدونم چقدر جذابه.
ولی من دوستش داشتم.اولین مقتلیه که میخونم.
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۲ مامان محمدمهدی
برای تو که اهل کتابی جذاب بوده حتما واسه من هم خواهد بود
منم مقتلهای مختلفو که نمیخونم
هرسال مثل سال قبل لهوفو میخونم که اونم خیلی ساده ست
پاسخ:
آره منم دوست دارم لهوف رو بخونم.
خب شاید جذابیتش برای من همین مقتل بودنش بود!
ولی کلا به نظرم خوبه که آدم یه مقتل خوب و روان تو خونه داشته باشه.
من اینو از دوستم گرفتم ولی حتما میخرمش.