ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3371.

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

دیشب تصمیم گرفتم یه شله زرد نذری بپزم!

نذریِ واقعی!

دیشب برنج رو خیس کردم

و امروز اولین شله زرد زندگیمو به صورت نذری پختم.

:)




+پسرک عااااشق شله زرده. بهش میگم این شله زرد رو دارم نذر امام حسین درست میکنم.

میگه نه! برای علی اکبر و علی اصغر درست کن!

میگم باشه. برای حضرت علی اکبر و حضرت علی اصغر به این امید که شما و گل پسر هم مثل اونها برادرهای مهربونی باشین.

میگه پس برای علی اکبر و علی اصغر و امام سجاد درست کن! نه نه! برای علی اکبر و علی اصغر و امام سجاد و امام حسین و همه شون درست کن!

بعد یه کم فکر میکنه میگه: پس دختراشون چی؟!

:)

+خلاصه که نذری ما شد نذر اهل بیت امام حسین_علیه السلام.

ان شالله که بپذیرند ازمون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۲ خانم لبخند
لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم، ماشاءالله چشم نخوره این گل پسر :)
پاسخ:
قربانت.
سادگی بچه ها :)
ای جونم چه مهربونِ :)
خدا حفظش کنه
قبول باشه :)
التماس دعا
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.
همچنین محتاجیم به دعا.
آخی عزیزم (:
قبولتون باشه
پاسخ:
قربونت مرسی.
قبول باشه 
قربون اون پسرک تو برم من 
پاسخ:
ممنونم.
ممنونم از محبتت. ولی خدا نکنه عزیزم.

ای فدای پسرک ^___^
پاسخ:
خدانکنه.
ممنون از محبتت.
ای جان
نذرکم مقبول ان شالله
:)
التماس دعا
پاسخ:
ممنونم.
همچنین محتاجیم.
من عااااااشق پسرکم :)

قبول باشه.
پاسخ:
:))
قربونت لطف داری.
فکر میکنم همه ی بچه های این سنی بلبل زبونی دارن.
و البته دخترها بیشتر :)
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۸ تنها دلشکسته

سلام

قبول باشه.

کجا پخش کردین؟ به ما دوستان وبلاگی نرسیدها :(

وقتی از پسرک حرف میزنید ما هم همش دلمان میخواد صورت ماهش را ببینیم... هعیییی روزگاااااااااااار :(

پاسخ:
سلام :)
قربونت.
بیشتر برای خودمون بود و البته به همسایه هم دادم دیگه.
عزیزم ممنون از لطفت.
خدا قبول کنه
ماشالا به این گل پسر شیرین زبون
پاسخ:
سلامت باشی.
دارم میرم تو کار تهیه ی علاقه مندی های مستر!
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۴ مامان محمدمهدی
قبول باشه
حالا عکس پسرارو نمیزاری اعتراض نمیکنیم، حداقل عکس غذاهاتو مخصوصا از مدل نذری پزونشو واسمون بزار.
وال لا
پاسخ:
آرهههه باشه. از نذریم که عکس ندارم. ولی همین الانها یه عکس میذارم.
چه عالیییییییییییی، لذت بردم واقعا
خدا خانواده تون رو حفظ کنه
پاسخ:
سلامت باشی همچنین شما.