ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3378.

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ

همانا سخت‏ترین مردم از حیث بلا پیغمبران‏ند،

پس جانشینان آنها ...

خداى تعالى دنیا را ثواب از براى مؤمنی قرار نداده است

و نه سزا براى کافرى.

و کسى که دینش تنگ است و عقلش ضعیف است، کم باشد بلایش.

و همانا بلا تندتر است به سوى مؤمن پرهیزگار از باران به سوى آرامگاه زمین.



+حدیث پانزدهم از کتاب چهل حدیث امام.

+انسانى که از ولى نعمت خود،

که هزاران هزار نعمت دیده و همیشه مستغرق نعمتهاى اوست،

یک بلیّه دید زبان به شکایت پیش خلق گشود،

چه ایمانى دارد و چه تسلیمى در مقام مقدس حق دارد؟

پس درست است که گفته شود کسى که صبر ندارد ایمان ندارد.

+اینو الان خوندم.

مو به تنم سیخ شد و حسی عجیب در سلولهام دوید که شاید برای شما هم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

احادیث در باب ابتلائات هم زیادن هم گاهی امید بخش و گاهی ناامید کننده.
ناامیدکننده از این نظر که من معمولا ظرف وجودی محدودی دارم و خیلی سریع خسته و شاکی میشم و این خیلی خیلی بده. و امیدوار کننده از این نظر که این بلاها که گناهانی رو که پاک نمیکنه و چه درجات والایی که به انسان نمیدن...
کاش بتونم آدم بشم...
پاسخ:
درسته کاملا.
البته مطلق هم نیست و اینکه مومن فراخی نداره نباید باعث بشه که فکر کنیم هرکس دنیاش آسوده ست پس یه ریگی به کفش ایمانشه!
کاش من هم.
برای هم دعا کنیم.
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۵ مامان محمدمهدی
:(
پاسخ:
:(
یه جا شنیدم یا خوندم که بلا همیشه به معنای یه خسران جانی یا مالی یا هرچیز خیلی وحشتناکی نیست 
مثلا اینکه یه نفر یه دسته پول رو که میدونه مقدارش باید یه قدری باشه وقتی میشماره کمتر بنظر میاد و یه هولی به جونش میفته و با استرس دوباره شروع به شمردن میکنه همین احساس بد اون آدم یه جورایی کفاره گناهش قرار میگیره
پاسخ:
چه جالب!
ممنون.