ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3379.

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

مستر برگشت.

و تا وقتی خبر فرودش رو دریافت کردم دق کردم به تمام معنا!

انقدر استرس گرفتم از بی خبری و خاموش موندن گوشیش،

که دیگه نشستم به تماشای اخبار سراسری!

:(((



+برای مسیر یک ساعت و ربعی دو ساعت تمام گوشیش خاموش بود.

بعدم که فهمیدم الحمدلله سالمه بازم همه چیز رو روانم بود و دیگه حوصله ی بچه ها رو هم نداشتم!

ظرفیت مغزیم تموم شده بود!

نمیدونم چرا من اینطوری ام! :|

+فردا نوشت: امروز بر اثر استرس های دیروز لبم دو تا تبخال زد. :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲)

خب خدا رو شکر!!
پاسخ:
:)
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۴ مامان محمدمهدی
ای بابا
تو اصلا چرا اینقدر دقیق و حسابشده چک میکنی که بخوای اینطور استرس بکشی؟

پاسخ:
:((
خب نمیشه دقیق نباشم که!
مگه هواپیما تو ترافیک گیر میکنه؟! :(