ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3384.

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ب.ظ

مستر بازی میکنه و موقع باختن یا عدم همکاری مساعد تاچ تبلت

اساسی حرص میخوره!

بچه ها هم آب بازی می کنن،

منم اینور گاهی از مستر حرص میخورم،

و گاهی با مستر حرص میخورم،

و گاهی از حرص خوردنِ مستر خنده م میگیره،

و گاهی با مستر میخندم،

و گاهی از صدای خنده ی بچه ها ذوق میکنم،

و گاهی از دعواهاشون نگران میشم!



+ یهو صدای باز شدن ناگهانی شیر آب میاد

و هر دوی بچه ها وحشت زده فریاد و فغان راه میندازن!

الهی بگردم خیلی ترسیدن :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۶ تنها دلشکسته

سلام

مگه بچه ها را تو حموم تنها میذارین؟! خطرناک نیست؟! پاشون لیز میخوره یا همدیگه را هل میدن!! فکر کنم بهتره بالا سرشون باشید...

آخی چه کیفی میکنن از آب بازی :))

راستی تو سرمای حمام سرما نخورن؟ آخه آب که مداوم باز نیست. داخل یه وانی چیزی بازی میکنن؟ حمام شوفاژ داره؟ آخی چقدر نگران بچه هام همش :))

پاسخ:
سلام. آره تقریبا! البته خیلی نزدیکشون هستیم اما همه ش بالا سرشون نیستیم.
در ضمن به پسرک میسپارم که به محض اینکه گل پسر از جاش بلند شد خبر بده.
آره دیگه تو وان هستند و حمام هم شوفاژ داره و فضاش گرمه.
ممنون از لطف و مهربونیت.
۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۴ مامان محمدمهدی
ای بابا
پاسخ:
:|