ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3385.

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

پسرک داره خوابش رو برای باباش تعریف میکنه.

مستر: مامان کجا بود؟

- تو خانما!

+من کجا بودم؟

- تو آقایونا!

+ شما کجا بودی؟

- تو پسرونا!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۰ خانم لبخند
:)))
پاسخ:
:)
عزززییییزم (:
وای اصلا حتما باید خورده بشه این پسر (((((((:
پاسخ:
:))
ممنون از محبتت درخوردن پسرک من! :))
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۵ فاطمه غلامی
سلام لوسی می بانو

دیگه نبینم به عشقم بخندیا :)
پاسخ:
سلاااام. به به چه خبر از اینورا!
قربونت. نخندیدم که! لبخند زدم :)
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۰ بنتُ الهدی
^-^ :)
پاسخ:
:)
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۳ تنها دلشکسته

سلام

خوبید؟

چه پسری :))

ببوسینش از طرف این خاله :))

پاسخ:
سلام.
قربون شما.
ممنونم.
سلام
افرین به این پسر غیرتی که از الان خواب ها ش هم حد و مرز داره:)
ببوسش از طرف من، محککککککککم
پاسخ:
سلام :))
نکته ظریفی بود :))
قربونت.
۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۳ فیشـ ـنویس
زیبایی های زندگی :)
پاسخ:
:)
بله :)
۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۴ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
پاسخ:
:)