ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3388.

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

برای لحظه ی دیدار،

از قدیما نقشه داشتم،

یه دونه هدیه ی ناچیز،

واسه تو کنار گذاشتم...



+خیلی اتفاقی امروز تو تی وی اینو شنیدم

بهش فکر کردم و تاسف خوردم..

+ترانه احسان خواجه امیری است گویا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۸ خانم لبخند
چرا تاسف؟
پاسخ:
پست نوشتم براش!
چی بگم والا........
پاسخ:
هیچ! دوست داشتی پست بعدی رو بخون که توضیحاتشه.
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۲ فیشـ ـنویس
تاسف ...
یا حسرت...
یا غبطه ...
برای حال های خوشی که خاطره شدن و ما که دور شدیم از اون روزها ...
پاسخ:
برداشت شما به من هم چنین حس هایی داد.
من پستی نوشتم براش.
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۳ فاطمه غلامی
تاسف نخور :(

نقل و نبات بخور :)
پاسخ:
:))
چرا تاسف خوردی؟!!! :)
پاسخ:
پستی نوشتم بدین منظور!
از چه لحاظ تاسف خوردی؟
آبکی شدن شعرها؟
یا تو رو یاد چیزی انداخت؟ 

در ضمن من همچنان یه جوریه حسم نسبت به اون پست شما :/
پاسخ:
پستی نوشتم براش!

+چی بگم والا. چه کمکی میتونم بهت بکنم؟

عه من اینو سالها پیش شنیدم و هربار با شنیدنش اشک تو چشمام جمع میشه...

پاسخ:
:) چه عجب بالاخره یکی پیدا شد نکته شو بگیره! :))
فک کنم اونم چون شما شنیده بودی! :)
۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۲ مامان محمدمهدی
خب من اول پیوستتو خوندم و بعد اینو.ولی بازم حس خاصی بهم منتقل نشد:/
پاسخ:
:)))
من نشنیده بودم
ولی بی دلیل فکر کردم خطاب به مسترته:دی
چه پست جالبی، هرکی یه برداشتی کرده:)))
پاسخ:
منم نشنیده بودم.
خب فکرت کاملا طبیعی بوده :)
آرههه جالب بود.