ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3390.

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ

امروز برای اولین بار از سایت نت برگ خرید کردیم.

خوب بود.

سایت خوبیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
لوسی می

نظرات  (۴)

ما خیلی ازش خرید کردیم
اکثرا رستوران هاشو :)
نه اینکه خیلی بریم رستوران ولی گاهی که هوس غذای بیرون کردیم اول میریم نت برگو چک میکنیم :)
پاسخ:
آرههه ما هم دیروز برای رستوران خرید کردیم.
و فکر کردیم که برای سفر رفتن هم عالیه :)
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۹ مامان محمدمهدی
ما هم تاحدودی استفاده کردیم مخصوصا در زمینه متخصص پوست و رستورانهاش
پاسخ:
عه! راس میگیا! متخصص پوست هم هست.
آتلیه هاش هم خوبه مخصوصا برای کودک :)
البته من هنوز استفاده نکردم اما به نظرم خیلی عالی باشه!
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۳ مامان محمدمهدی
حالا ما آتلیه شو خریدیم که تا آخر آبان فرصت داره.اگه رفتیم و خوب بود بهت میگم
البته خواهرم میگفت خوب نیست و کلی خرج میتراشن رو دستت:))
آرایشگاهشو هم خانواده رفتن خیلی راضی بودن:)
پاسخ:
آرههه منم حدس میزنم یه خرجهای اضافه ای رو دستمون بذارن.
چشمم آب نمیخوره اینقدر راحت عکسهای سی چهل تومنی رو ده تومن بدن بهمون!
یه بار یه اتلیه ای روز تولد بچه ها، عکس رایگان میگرفت. ما پسرک رو بردیم. ویوی عکس خیلی خوب بود ولی رسما یه عکس افتضاااااااااااااااااح بهمون داد!
من با دوربین گوشیم میگرفتم قشنگتر میشد!
به نظرم اومد چون رایگان بود دل نداد به کار! شایدم اصلا بلد نبود! :|
در حالی که باید از این فرصت برای تبلیغ استفاده کنن دیگه!  :|
سر در نیاوردم 
خرید رستوران یعنی چی؟ یعنی از اونجا کد میگیرین میرین رستوران؟ چه فرقی داره؟ تخفیف داره اینجوری؟ و اگر آره چرا؟
پاسخ:
آره دقیقا.
چی چرا؟! که چرا تخفیف میده؟ خب با شرکت ها و رستوران ها و امثالهم قرارداد بسته یه سودی میکنه دیگه.
ایده ش اتفاقا خیلی خلاقانه ست.