ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3399.

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دیروز بعد از عمری کاهلی و اعصاب و روان داغون من،

رفتیم خیابون پزشکان*

و هرچی دکتر میخواستیم بچه ها رو ببریم یه شبه بردیم.



*مرکز تجمع پزشکان شهر ما!

+گل پسر رو بردیم آزمایش.

بعدا نوشت: نتایج آزمایش نسبتا خوبه. فقط کمبود هموگلوبین

که البته دکتر پسرک میگفت برای بچه ی این سنی این مقدار اسمش کمبود نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
لوسی می

نظرات  (۱)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۷ مامان محمدمهدی
من یبار سر یه هفته اینکارو کردم.یعنی هر روز م م رو یه دکتر میبردم.فرداش آز و عکس و ... عصرش دکتر و خلاصه در طول یک هفته کلی دکترو کلی هزینه ولی بعدش کلی حس خوب داشتم
پاسخ:
آره بعدش آدم احساس آرامش میکنه! :))
ان شالله که همیشه سلامتی باشه و دل خوش.