ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3453.

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

احتمال اکید میدم

که وقتی به بحران میان سالی برسم،

پر از حسرت باشم..

پــــــــُــــــــر از حسرت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۴ مامان محمدمهدی
:(
کاش نباشه:(
پاسخ:
هعی :(
خدانکنه.
ان شالله که اینجور نیست و پر از آرامشی...
پاسخ:
هعی!
ممنونم ان شالله.
چرا؟
خوب از الان سعی کن به حسرتات برسی
پاسخ:
خب الان فرصتش رو ندارم.
واقعا نمیتونم الان.
مطمئنا یه زمانی که فرصتش رو دارم دیگه این ایده ها رو ندارم یا شاید دیگه حال و حوصله نداشته باشم.
سلام.مثلا چه حسرتی؟میشه یک کم بحثو بازتر کنی؟چه کارهایی الان میشه انجام بدیم که میانسالی نمیشه؟
پاسخ:
سلام. خیلی کارها!
شنیدین که میگن تا جوونی، وقت داری، انرژی داری، پول نداری،
میان سال که میشی، انرژی داری، پول داری، وقت نداری،
پیر هم که بشی، وقت داری، پول داری دیگه انرژی نداری!
همونه! :)
من به شخصه پر از ایده های کارآفرینی و کارهای علمی ام!
اما به هیچوجه فرصتش و همچنین سرمایه ش رو ندارم!
یعنی از قسمت اول که جوونی باشه دوتاش رو ندارم!
یه سومی ای رو هم ندارم که اون هم پاست! یه یار همراه هم باید باشه که من ندارم!
اکثر این حسرتها در مورد من، که باعث شد این پست رو بذارم به موقعیت شغلی و علمی من در آینده مربوط میشه.
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۲ دچــ ــــار
دیگه اون موقع اصلا این ایده ها یادتون نمیاد که بخواید حسرتشا بخورید
پاسخ:
کاش اینطور باشه!