ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3454.

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

ما جهانمون با هم فرق میکنه..

خیلی هم فرق میکنه.

کاش اینقدر با هم متفاوت نبودیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۳ مهراد فروتن
کی با کی؟!!!
پاسخ:
من با نود و نه درصد اطرافیانم!
۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۴ مامان محمدمهدی
الان کنجکاور شده بودم که بدونم جهان تو با کی فرق میکنه؟:)
پاسخ:
من با نود و نه درصد اطرافیانم!
با کی ؟
پاسخ:
با نود و نه درصد اطرافیانم!
ما خودمونم دیروزمون با امروزمون متفاوته....
باید جوری زندگی کنیم که تا حد امکان این تفاوتا کمتر حس بشه....

البته میدونم من بیرون گود نشستم!!
پاسخ:
کاملا درسته.
چرا بیرون گود؟ من کلا گفتم.
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۶ دانلود سریال و فیلم خارجی
:)
پاسخ:
:)
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۷ دچــ ــــار
جهان ها اگر دیوار دارند میشود خرابش کرد اگر پنجره دارند میشود روبه هم بازش کرد میشود
پاسخ:
بله! اما نه همیشه. قبول کنین :)
۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۰:۴۹ تنها دلشکسته

وای مثل من :(

چرا اینقد شبیه همیم!؟

پاسخ:
هعی/.