ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3457.

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

مستر تا آخر هفته ماموریت خواهد بود.

و منم و این بچه هااااا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۹ دچــ ــــار
خدا کمکتون کنه :))
:|
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۲۸ بنت شهرآشوب
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
سلامت  باشی ممنونم.
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۶ مامان محمدمهدی
خدا کمکت کنه
پاسخ:
مرسی. دعا لازمم واقعا.
لوسی 
مرسی که باهات دوست شدم

پاسخ:
ههه هه! قربانت. :)
وای خدا بهت صبر بده...
چقدر سخته که اینقدر باید ماموریت برن ):
باید یه برنامه ریزی حسابی براشون بکنی که نه خودت خسته و عصبی بشی نه اونا کلافه بشن.
اگه اطرافتون فضای بازی هست هر روز ببرشون بیرون که حسابی خسته بشن و زود بخوابن یا با درست کردن خوراکی های مختلف مشغولشون کن ...
پاسخ:
:((
آره خیلی سخته! تازه مستر کلی ماموریت هاشو چپ و راست و کم و زیاد میکنه به خاطر ما!
الان خیلی بهتریم! یادمه از تولد تا سه یا چهار ماهگیِ گل پسر مستر هر هفته دو روز ماموریت بود و من وااااااااااااااااقعا اون روزها دیوانه میشدم..
الان پسرک خیلی خیلی بیشتر راه میاد، خودمم بهتر بلدم با بچه ها بازی کنم و گل پسر هم بیشتر از پس خودش برمیاد.
الان واقعا شرایطمون خیلی بهتره.
آره اتفاقا امروز برای اولین بار سه تایی رفتیم پارک :)