ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3462.

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ

پسرک امروز بالاخره یه نقاشی مفهوم دار کشید،

:|

و انقدر ذوق کرد و هیجان زد که در تمام طول کتاب خوندن قبل از خواب وول زد و بالا و پایین پرید!

میگم خب چی شده الان؟ چرا آروم نمیگیری؟

میگه خب خوشحالم!

یه عکس از من بگیر که اینقدر خوشحالم!

:))



+نقاشی مذبور رو رو در یخچال نصب کردیم و هیجانش صدچندان شد.

+فکر کنم نقاشی در راه کشف و بروز استعدادش باشه! :))

+هنوزم که هنوزه بیست دقیقه ست قراره بخوابه هر از چندی صدای ذوق کردنش میاد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۳ خانم لبخند
اینجا بود زنده نمی موند :|
میخوردمش بی شک :|
ای خدااااا :(
پاسخ:
:))
قربونت.
اه چقدر مسخره است نه اسماشونو میدونیم نه قیافشونو 
:|
پاسخ:
:))
میذارم عکساشونو.
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۱۸ تنها دلشکسته

سلام

قربون پسر برم... چه دوست داشتنیه... اسپند براش دود کن...

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم...

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفت.
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۴ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
پاسخ:
:)