ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3466.

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

من به تازگی با یک خانم 31 ساله ی آمریکایی دوست شدم،

که 7 تا بچه داره.

:|


+ماشاءالله..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۶ الناز محمدی
جدی
پاسخ:
بعله.
واااااااااااااای دلم خواست

گاهی میگم کاش ما هم اونجا زندگی می کردیم می تونستیم یه عالمه بچه بیاریم
پاسخ:
البته من که راستش تا این حد رو دلم نخواست! اما واقعا به نظر میاد شرایط اونجا ایده آله!
گاهی منم به این فکر میکنم...
دوستانی دارم که با اونطرف رفتن پشت سر هم بچه آوردن و از اختلافات کم سنی بچه هاشون راضییییییییییییی ان!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۹ خانم لبخند
گونه ی نادری از اونوریاست :دی :))
پاسخ:
نه اتفاقا اصلا نادر نیست! اصلا و ابدا!
من پیج های مادران زیادی رو فالو میکنم اکثرا اختلاف سنی بچه هاشون سه سال و کمترههههه!
اما اینجا، همه ی کسانی که میفهمند که کسی بچه هاش کمتر از سه و چهار سال اختلاف سنی دارند اولین چیزی که به ذهنشون میاد اینه که ناخواسته بوده!! چرا واقعا؟؟!
قبلا هم گفته بودم که کسی رو فالو میکنم که چهار تا بچه با اختلاف سنی اولی و اخری حدود هفت سال داره!!
اره سیاست فرزند کمتر زندگی بهتر برای ماست اونا که دائم هم تبلیغ میکنن برای بچه داری.
پسرخاله من استرلیا زندگی میکنه خانمش میگه کلا مدلشون همینه پشت سرهم بچه میارن. میگفت اوائل من همش با تعجب بهشون نگاه میکردم اکثرا یه بچه کنارشون راه میرفت یکی تو کالسکه بود یکی هم تو دل مامانش خخخ
پاسخ:
آرهههه دوست منم استرالیاست دقیقا همینو گفت!
البته اونجا به مادرانی که به خاطر بچه سر کار نمیرن و بچه داری میکنن علاوه بر مرخصی زایمان حقوق خانه داری و بچه داری هم تعلق میگیره :)
بعله!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۱ خانم لبخند
از نظر تعداد گفتم. خب من زیاد ندیده بودم تعداد بالایی بچه بیارن.
این فکر ناخواسته بودنی که اینجا هست اکثرا، خیلی مسخره و عذاب آوره. خیلی..
پاسخ:
منم از نظر تعداد گفتم! تعداد و اختلاف سنی همزمان!
من نزدیک ده پونزده تا پیج مادرانه فالو کردم اینطور که یادمه همه شون در سی سالگی حداقل سه تا رو دارن.
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۹ مامان محمدمهدی
ماشاءالله
حالا من میگم غیر از امکاناتو رفاهی که احتمالا در اختیارشونه که خب اینجا برای همه مهیا نیست آیا خود مادرا هم اینقدر جون دارن که بخوان مثلا 7 تا بچه به دنیا بیارن و بزرگ کنن.البته ظاهرا اونا مثل ماها بچه داری نمیکنن که همش گیر باشن و عذاب وجدان و آزار به خود داشته باشن....
پاسخ:
همین دیگه! اینم یه سواله! فک کن! 31  سال هفت بچه! البته گفت اولی رو در 17 سالگی اورده.
ولی خب..
نه فکر نمیکنم اینطور باشه.. این از تهاجمات فرهنگی ماست بر ضد اونها! خخخخخ!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۸:۵۸ بنت شهرآشوب
اینجا بیش از اینکه به هزینه هاش فکر کنن، مادرا از خستگی مادری میترسن
یحتمل بچه هاشون نفسشون در نمیاد!
پاسخ:
آره خب اینم هست اما اینطور نیست که شما فکر کنید. اونها هم مادرن!
و این پر فرزندی منحصر به یکی دو نفر نیست! واقعا اونها اهل بچه آوردنن!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۸ دچــ ــــار
بریم از آم ریکا زن بگیریم پس :))
از دوستتون بپرسید شرایط داماد شدن اونجا چیه لطفا 


منم اینو شنیدم : 

در بعضی از کشورهای غربی مطلقاً کاهش باروری وجود ندارد؛ یعنی خانواده‌های پرجمعیّت، مثلاً خانواده‌ی آمریکایی با ده دوازده بچّه، وجود دارد

منبع

پاسخ:
اتفاقا پست رو عطف به پست شما نوشتم!
چشم خانمتون دور!
خوش به حالش :| 

:))
پاسخ:
:|
چه خفن‌طورناک ^___^
پاسخ:
:دی
از کجا میاری این رفیقا رو؟ زبانت خوبه؟
لینکشو بده برم ببینم 
پاسخ:
از اینستا!
نه خیلی هم خوب نیست میخوام که خوب شه به زور!  :))
عکس نداره که! خودش تو رفاقت بهم گفت!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۴ دچــ ــــار
@ گندم

به نظر شما شیراز تا چند دهه دیگه از این نظر به سطح امریکا  میرسه :)
پاسخ:
@ گندم
۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۲ تنها دلشکسته

سلام خواهر

آدرس صفحه اینستاتونو میشه به ما هم بدهید؟!!

پاسخ:
سلام. عزیزم من نه پستی دارم و نه فالووری! فقط فالو میکنم!
در حقیقت پیج اینستا ندارم!