ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3490.

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ب.ظ

انقدر دستهای خودم یخ زده و سرده،

که اصلا جرئت نمیکنم به پسرک دست بزنم،

قطعا براش آزاردهنده ست.




+ با بوسیدنش هی دمای بدنشو چک میکنم! :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۴ دچــ ــــار
بابا خوش فکر و فهمیده :)

+مبارک صاحبش :) 


پاسخ:
اصولا مطالبی که میفرستید در نگاه اول یه سری جملات جذاب برای من داره :)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۷ دچــ ــــار
یادآوری اعتماد بنفس بود پاسخ؟ :) 
پاسخ:
یادآوری هدیه ی قبلیتون بود که اون جمله رو ازش برداشتم و تو وب نوشتم.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ دچــ ــــار
OK :)
پاسخ:
:)
ای وای!! چرا خب؟؟
پاسخ:
:(
چی بگم خواهر.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۹ نجمه خانم
خو دستکش بپوش! واه!



در جریان پای مادر مگه نیستی؟من و تو آشناییمون مگه چند وقته!؟
پاسخ:
دستکش فایده نداره!
من کلا مستعد یخ زدگی هستم!
تمام روز جوراب کاموایی پامه اما پاهام به شدت یخ زده ست! :|
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۱ مامان محمدمهدی
همین امروز همسرتو بفرست بره هیتر بخره واستون.یا شوفاژ برقی.ما از دیشب گذاشتیم خیلی گرم شده خونه شکر خدا.یکم البته مصرف برقش زیاده ولی بهتر از سرما خوردن بچه هاو هزینه های دکتر رفتنه و بدتر از همه اعصاب خرد کنی و معطلی و ...
پاسخ:
والا! مستر یه ماهه تو فکر خرید بخاریه! فرصت نشده که بریم بخریم.
اما فکر کنم هیتر بهتر باشه!

۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۳ مامان محمدمهدی
شرمنده فکر کنم همسرتون ماموریتن و من گفتم بفرستی برن بخرن.
ببین اینترنتی نمیشه خرید؟
یا خانواده ت؟ البته فکر کنم فراهم نباشه واست این شرایط.ولی حالا هر وقت بودن اینکارو کنید حتما
پاسخ:
آره باشه ممنون از پیشنهادت.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۴ مامان محمدمهدی
هی یادم میفته.مگه تب سنج نداری که میبوسیش؟ میخوای خودتم مریض شی؟
پاسخ:
چرا! خب تب سنج یه کم زمان بره! هههه هه!
دو سه بار گذاشتم اما فرت و فرت که نمیشه گذاشت.
بعدم مادرا که از بچه هاشون مریضی نمیگیرن! میگیرن؟!
میدونم این جمله م پشتوانه ی علمی نداره اما من که تا به حال سابقه نداشته از بچه ها بیماری بگیرم!
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۰ بنت شهرآشوب
چرا اینقدر سرما؟؟؟ مگه بخاری نیست؟
پاسخ:
ما بخاری نداریم. رادیاتور داریم.
اما فکر کنم باید یه بخاری هم بذاریم بالاخره.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ تنها دلشکسته

سلام خواهر

خوبید؟

الان وقت کردم بیام وب...

پسرتون خوبه؟ بزرگه مریض شده؟ آخی... حتمی سرمای خونه باعث مریضیش شده!!

خواهر درجه پکیج شما برا شوفاژ رو چنده؟

الان خونه ما هم شوفاژ و درجه پکیج هم رو 60 است ولی خونه سرده :((

من هم سرمایی ام به شدت و دست و پام سریع یخ میشه.

ما حالا شوفاژ پذیرایی هم کار نمیکنه!! ببین اوضاع چیه :(

البته مجبور شدیم بخاری برقی روشن کنیم... اونم مصرف برقش زیاده ولی باز هوا را چند درجه گرم میکنه... فکر کن بیرون منفی سه درجه ایناست...

برا خرید ضروری عصر با همسری رفتیم بازار... چشمت روز بد نبینه یخ بستم در حدی که بدنم اصلا دیگه حس نداشت... ده شب برگشتیم تا حالا کمی بدنم گرم شده ولی باز سردمه...

پاسخ:
سلام عزیزم.
منفی سه؟؟؟؟!!!
اینجا منفی سیزده ست!   :|
درجه پکیج ما از صبح روی هفتاد بوده الان گذاشتمش رو شصت ترسیدم بترکه!
آرههه عصر من  هم که پسرک رو بردم بیرون قندیل بستم والا!
انگشتهام کاملا کرخته!
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۷ تنها دلشکسته

وااااااااااااااااااااای یا خدا منفی 13 درجه...

البته اینجام هم دی ماه تا منفی بیست میرسه :((

نهایت پکیج 70 است و بهتره بیشتر از اون نره.

مارک پکیج شما چیه؟

حداقل 65 بذارش... بذار خونه گرم بشه.

بخاری برقی دارید؟

من الان با شوهرم تو سایت دنبال شوفاژ برقی بودیم تو دیجی کالا برا 250 هزار تومان شوفاز برقی آلمان هست...شیک و مفید... فقط نمیدونم به خرید اینترنتی اطمینان کنیم؟!

پاسخ:
وای خدای من!
پکیجمون نمیدونم چیه دقیقا اما ایرانیه. فکر کنم ایران رادیاتور باشه.
ماکس دماش 80 تاس اما خب ما معمولا رو همون شصتیم این روزا!
آره میتونین اعتماد کنین اما خب بهتره ایرانی بخریم خواهرجانم! :)
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۴:۵۸ کوثر متقی
مامان من هم همیشه با بوسیدن دمای بدنمو حس میکردن :)
یه حس روانی خوبی میده 
ان شاءالله زودی خوب بشه

پاسخ:
آرهههه به منم حس خوبی میده و معلومه که پسرک هم دوست داره :)
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۵:۰۶ کوثر متقی
سرما به خاطر سردی بوده مگه که توصیه شوفاژ شده؟
آخه سرما گاهی برای استرس یا کم خونی هم میاد
تو هم مثل مامان من هستی لوسی جون یه مامان مهربون که به بچه هات بیشتر از خودت اهمیت میدی و خیلی عاطفه داری و مسئولیت پذیری :)
مراقب خودت باش عزییزم
پاسخ:
خب اینکه من اینقدر یخم، به خاطر همون کم خونیه. چون هیچکدوم از بچه ها و مستر اینقدر که من در حال لرزیدن و یخ کردنم دست و پاشون یخ نیست.
اما واقعا سرده!
میگم که اینجا منفی سیزده بود دیشب.
مرسی عزیزم کاش بچه های منم مثل شما در موردم فکر میکردن و مثل شما مهربون می بودن.