ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3491.

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

عصر از مامانم خواستم بیان پیش گل پسر بمونن که من پسرک رو ببرم دکتر.

دکتر گفت خوبه! هیچیش نیست!

:|



+من بچه ها رو پیش دو تا دکتر می برم!

یه بار درمیون عوض میشه تقریبا!

یکیشون نزدیکه و دیگری دوره، بستگی به شرایط می برمشون.

و نظر هر دو رو هم قبول دارم.

جالب اینه که یشون نظرش اینه که هیچ بچه ای هرگز هیچیش نیست!

انقدر ریلکس و امیدوار کننده حرف میزنه که نگو!

اون یکی کاملا برعکس!

به جزئیات رفتاری و بیماری بچه ها هم دقت تام و تمام داره و کلا تو فاز پیشگیریه!

به نظرش هر بچه ای در هر لحظه ممکنه یه چیزیش باشه!

خب معلومه که این بار پیش دکتر اولیه برده بودم دیگه!

خیالمو راحت کرد.

گفت صبوری کن خوب میشه!

+ممنون از احوال پرسی ها و توصیه های خوبتون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۵ مامان محمدمهدی
الهی شکر که خوبه اوضاعش
ما یه دکتر ثابت داریم که چون دیر به دیر وقت میده و وقت سرماخوردگی باید بری تو مطبش و انتظار بکشی لذا گذاشتیمش واسه چکاب بچه ها و خیلی دکتر خوب و به نسبت هم معروفه و تشخیصاش عالیه و کلا توصیه های چند ماهه مونو ازش میگیریم و راهی خونه میشیم:))
اما دیگه تو سرماخوردگیها میبریم بچه هارو بیمارستان اونم چند تا بیمارستانه نزدیک خونه که هربار یه کدومشون و گاهی بعضی دکترها الحق خیلی بی سواد میزنن:(

پاسخ:
آره منم تقریبا اینطوری ام! و اون دکتر دوره، برامون این مدلیه. نه اینکه کلا به همه ی جزئیات توجه داره تو هر بار معاینه ش چکاپ کامل انجام میده و خیالمو راحت میکنه که بگه اوضاع خوبه.
این دکتر نزدیکه هم تشخیصهاش خوبه ولی خب خیلی ریلکس تره!
مثلا اون یکی دکتره اصرار داشت که ما حتما گل پسر رو برای آزمایش ببریم تا از لحاظ ویتامین دی و آهن خیالمون راحت بشه.
این یکی یه نگاه میکنه میگه نه کمبود آهن داره نه ویتامین! هههه هه! سخت نمیگیره کلا!و همه چیز رو میگه اوکیه!
البته الحمدلله تا به حال فقط همینو به ما گفته! شاید برای بقیه چیزهای دیگه ای هم گفته باشه.
کاش هیچ بچه ای مریض نمیشد..
خداروشکر
ان شاالله زود خوب خوب بشه
پاسخ:
قربونت عزیزم ممنونم.
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۶ بنت شهرآشوب
خوب میشه، قوی باشید
پاسخ:
سلامت باشی. واقعا باید قوی بود. مریضی بچه ها مادرها رو پیر میکنه..
سلام
الان بهتره؟
بهش زیاد شلغم بده
توی چندتا شلغم رو خالی کن و یکمی عسل بریز توش و بذارش روی شوفاژ یا بخاری کم کم آب میندازه برای سرماخوردگی خیلی خوبه. یا اینکه آش برنج درست کن و توش یه عالمه پیاز و شلغم بریز
 شربت ابلیمو و عسل هم خیلی خوبه
ان شاالله که زودتر خوب بشه. مریضی بچه ها ادمو پیر میکنه
پاسخ:
سلام. خیییییییییلی ممنونم از توصیه هات.
خوشحالم که هنوز نرفتی، کی عازمین؟ این ماجرای تروریستی واقعا نگرانم کرد.. خدا به خانواده هاشون صبر بده.
واقعا با جمله ی آخرت موافقم..پیر میشم منم  :(
سلام عزیزم.
تاریخ رفتنمون عوض شد. بهمون گفتن الان تایم فوق العاده شلوغی هست با بچه ها اذیت میشید قرار شد برای 17 ربیع بریم ان شاالله.
این چند روزه انقدر با بچه ها مشغول بودم که اصلا نمیشد بیام بهت سر بزنم.
پاسخ:
سلام. خب الحمدلله. خوب هم هست تو ایام عید برین  :)
ان شالله همیشه به خوشی و سلامتی باشین.