ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3492.

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ب.ظ

مستر از ترس لغو و تاخیر شدید پروازها

داره با قطار برمیگرده!

الان سوار قطاره

و تا فردا تو راه خواهد بود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۵ مامان محمدمهدی
بسلامتی
پاسخ:
سلامت باشی.
چشمتون روشن ^__^
پاسخ:
ممنونم پیشاپیش!
هنوز که نرسیده :)
۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ دچــ ــــار
شما مشکل نفت و گاز ندارید که :)
پاسخ:
که بریم تو صف؟ نه الحمدلله  :))
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۲ بنت شهرآشوب
خب الحمدلله
خوشحالم براتون
پاسخ:
قربون محبتت.
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۴:۲۹ نجمه خانم

هاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز ننوشتی رفت؟

پاسخ:
دوشنبه شب رفت.
امیدوارم وقتی کشیدم بازم خوشحال باشی ^__^
پاسخ:
هستم :)
ممنونم ازت.
۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۱:۳۶ ژولیوس باخ
قطار هم کِیف خودشو داره!
پیشاپیش چشمتون روشن!
پاسخ:
بعله!
دیگه کار ما و مستر از کیف کردن گذشته! :)
ممنونم.
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۴ تنها دلشکسته

خواهر نگرانتانم...

خوبید؟

بچه ها خوبن؟

برق و گاز شما قطع نشده؟؟

اوضاع خوبه؟

امروز دیدن درماندگی مردم در سرما و نبود برق و گاز، اشکمو درآورد.

پاسخ:
قربونت عزیزم.
امروز علاوه بر هردوی بچه ها خودمم مریض شدم.
نه الحمدلله برق و گاز داریم!
وای خدای من! واقعا طفلک مردم! گاهی فکر میکنم در شرف بلا هستیم! :(
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۷ تنها دلشکسته

خدا را شکر... هزار مرتبه...

خب اونا هم هموطنای ما هستن، دیدن رنج مردم شمال واقعا امروزمان را تلخ کرد...خدا کمکشان کند.

پاسخ:
آره واقعا.
خیلی سخته نمیتونستم حتی تصور کنم که در این وضعیتی که ما هستیم همینقدر حرارت شوفاژها هم قطع بشه و گاز و برق نباشه!:|
خدا کمکشون کنه.
۰۵ آذر ۹۵ ، ۰۷:۳۴ نجمه خانم
اون قسمت پشتوانه علمی نداره ات رو مزین کن به پشتوانه تجربی خلافش رو میگه 
از طرف مامان م.م.
;)
پاسخ:
:)))
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۷:۵۱ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۰ نجمه خانم
Ha`j Agha taa nea`ma`? U ra` marizesh nekeni

پاسخ:
چه شده؟؟! (لحن بچه ی فامیل دور!)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۲ نجمه خانم
دقیقا تحت اللفظیش اینه:
حاج آقاتون نیومد؟اونو مریضش نکنی
پاسخ:
:))
چرا اومد دیگه! گفتم که پنجشنبه برگشت.
ما سه تا مریضیم ایشون الحمدلله و المنه سلامت!
حالا ما هم خوب میشیم نگران نباش :دی