ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3497.

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ب.ظ

از سر شب فکر میکنم،

اونی که به خاطر کوتاهیش،

این همه مسافر کشته شدن،

میتونه سر راحت بر بالین بذاره؟؟!




+اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

نثار روحشون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۷ نجمه خانم
باور کن من به اون لکوموتیو ران بیچاره هم فکر کردم که وسط بیابون وایستاده بوده و یهو از پشت بهش میخورن و بعد میان بهش میگن حالا با نصف قطارت راه بیفت برو!!!البته اگه همون راننده رو راهی کرده باشن که بعید نیست
اون یکی هم که لابد فوت کرده گرچه شهید احتمالا محسوب بشه

پاسخ:
تو اخبار گفت مشکل از تغییر شیفت بوده که شخصی که شیفت جدید رو تحویل گرفته از توقف قطار به علت خرابی در ریل بی اطلاع بوده و نشده که به لکوموتیوران بعدی خبر بده!
یا کارمند شیفت قبلی مشکل داشته که خبر نداده، یا کارمند شیفت بعدی گزارش قبلی رو نخونده! بالاخره یکی این وسط کوتاهی کرده که قطار بعدی نمیدونسته که یه قطار تو ریله!
حالا باید چی گفت؟ میشه گفت فقط یه کوتاهیِ جزئی بوده؟
خدایا رحم کن لطفا. هیچکس رو دچار چنین کوتاهی و قصوری نکن که نتایجی تا این حد تلخ به همراه داشته باشه.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۷:۴۴ مامان محمدمهدی
کلا این پنج شنبه جمعه خیلی بد بود و اعصاب خراب کم.اول که ماجرای حله و بعد هم که قطارها:(
پاسخ:
آرههه.شریعتمداری هم گفته بود که صدقه ی حکومتی بدیم شاید سلسله حوادث ماه صفر متوقف بشود! :|
ماجرای برف و بیچارگیِ اهالی شمال هم بود :((
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۳ نجمه خانم
فکر نمی کنم این مسئله فقط به خوندن ربط داشته باشه 
مسائل مهم رو باید کلامی هم توضیح داد و باید توضیح هم خواست
وااای خدا
وااای 
خدایا همه مون را حفظ کن از اشتباه های ....
پاسخ:
درسته منظورم این بود که یکی در انتقال و دریافت اخبار کوتاهی کرده دیگه.
الهی آمین.