ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3530.

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

برگشتیم خونه.

و جالبه که خونه مادرشوهر فوق العاده گرم بود

با حداقل دمای رادیاتور و متراژ دو برابر خونه ی ما!

و خونه ی ما واقعا سرده با ماکزیمم دمای رادیاتور و متراژ نصف خونه اونا!

:|




+نگران بچه هام،

این دو روز آخر تمام علایم سرماخوردگیِ دائمیِ گل پسر محو شده بود..

اصلا تحمل مریضیِ دوباره رو ندارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۹ نجمه خانم
ببین 
نمیخوام ناامیدت کنم 
ولی اخبار گفت تا ده درجه باز میاد پایین:/
شوهرت اومد؟ نمیشه برید خونه اونا دوباره؟
پاسخ:
ممنون! اما واقعا ناامید و نگران شدم!
نه خب خدایی نمیشه برگشت اونجا :(
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۷ نجمه خانم
کرسی بذار پس 
پاسخ:
تو فکرشم :)
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۳:۳۰ تنها دلشکسته

سلام

خب دلیلش چیه؟

خونه مادرشوهرت گرم و خونه شما سرد؟!!

آخه خونه ما هم سرده :((( هنوز وسیله گرمایشی نخریدیم و دما هی میاد پایین... :(((((((

پاسخ:
سلام. فکر کنم از دو نبش بودن خونه ی ماست.
و پنجره های دوجداره ی اونها که خودشون نصب کردن و جنس عالی زدن اما پنجره های ما عالی نیست و فکر میکنم درجه ی دو و سه باشه.
گفتم که روشون پلاستیک زدیم.
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۵:۰۷ کوثر متقی
بعضی منطقه های شهر سردتر هست معمولا آفتاب گیر بودنش هم مهم 

 از المان های زمستانی استقاده کنید :) جوراب پشمی بلننننند با لباس های پشمی خوشگلم هستن با ترکیب رنگ سفید و قرمز و سبز که ترکیب رنگ کریسمسی هم داشته باشه :)

پاسخ:
آره یه دلیل سردی خونه ما دو نبش بودنشه. که از دو طرف بازه و فقط یه اتاقمون راحت گرم میشه.
طبقه ی پایینیمون هم نمیدونم چطور زندگی میکنه که کف خونه ی ما اینقدر سرده! :|
جوراب پشمی بپوشم یعنی؟ یا آویزون کنم به در و دیوار مثل خارجی ها؟!
الان که همه ش جوراب پشمی پامونه  :)
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۸:۰۰ مامان محمدمهدی
هیتر خریدید؟ به یکی از دوستان سفارش کرده بودم بخرن وخریدن(بنده های خدا همش تو سرما بودن و بیماری) حالا همش از گرمای خونه شون تعریف میده.البته متراژ خونه شون کمه و خوب گرم کرده هیتر خونه شونو ولی حداقلش اینه که اتاق خواب بچه هارو باهاش گرم میکنی یا حتی اگه لازم باشه تو شبهای سرد زمستون، همتون تو یه اتاق بخوابید که گرم میشه با هیتر
حالا تلقین نکن به سرماخوردگی دوباره ان شاءالله که دوباره ای درکار نخواهد بود
پاسخ:
نه! مگه ما مستر رو دیدیم که بریم خرید؟!
از شنبه تا سه شنبه مستر ماموریت بود و چهارشنبه هم که سر کار بود!
امروز که بود و مشغول خونه شدیم.
البته الان هوا نسبتا خوبه.
آره یه دلیل مهم جابجایی اتاق ها هم همین بود!
که پسرک نیاد تو اتاق ما بخوابه که گرمه  (کاری که اون روزهای سرما انجام میدادیم)
بلکه ما بریم تو اتاق پسرک بخوابیم. اینطوری خیلی بهتره.
الهی آمین. ممنون همچنین برای شما.