ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3531.

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

عاشق اینم که به مناسبتهای سال،

تمام خونه م رنگ و بوی اون مناسبت رو بگیره.

الان دلم یه خونه ی زمستونی میخواد،

پر از المان های زمستونی،

با درخت کریسمس،

چند تا آدمک زمستونی پوش،

یه کرسی وسط خونه،

و یه عالمه سفیدی برفی.

:)



+اما نه اینقدر سرد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۷
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۶ نجمه خانم
ببین
باید پنج ونیم بیدار شم 
خوابم نمی بره الان 
راهکار نداری؟
صبح تا ده خواب بودم :((((
پاسخ:
ای بابا! چه دیر اومدم!
البته راهکار هم نداشتم واقعا!
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۷:۵۶ مامان محمدمهدی
هوم
 به به چه خونه خوشگلی
پاسخ:
:)
فک کن! :دی
آخ کرسی ... 
با یه لحاف روش ... 
یه کاسه کشمش و بادوم و گردو ام روش 
بوی چوب ِ سوخته ...
بوی به و سیب زمینی و لبو که دارن می پزن 
آدمو میبره به بیست و چند سال پیش 
خانه ی پدر بزرگ ...
حیف که دیگه الان همون جا هم کرسی نمیذارن ! حیف ...
پاسخ:
آرههه کلا فضای مناسبتی رو دوست دارم  :)
زمستون هم واقعا المانهای خاصی داره برای خودش :)
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۱ دچــ ــــار
ایشالا خدا نصیب کنه :)
پاسخ:
ان شالله.
اینجا که اصن تابستون شده!!!!
کل دیروز بخاریمون که خاموش بود هیچ، تا ساعت 10 شب هم پنجره هامون باز بود!!!
پاسخ:
خونه ی ما که نه! اما خونه ی مادرشوهرم هم مثل تابستون گرم بود!
۱۹ آذر ۹۵ ، ۰۶:۱۷ نجمه خانم
اونجایی گندم بانو هست کجاست!؟       o_____O

بیدار شدم الحمدلله 
پاسخ:
شیراز دوست داشتنی :)