ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3532.

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ

امروز از شلوغی خونه حسابی کلافه شده بودم،

که به مستر گفتم کاش اتاق ما و بچه ها رو جابجا کنیم،

یهو مستر در حرکتی غیرقابل باور* بلند شد

و اتاقهای فوق شلوغ ما رو جابجا کرد.

الان انقدر خوب شده،

انقدر فضای خونه دلباز تر شده،

انقدر آرامش روانم بیشتر شده که خدا میدونه.




+اتاق بچه ها واااااقعا به اتاق کودک تبدیل شده،

اتاق ما هم به اتاق والدین!

قبلا یه عالمه چیز مجبور بودم تو اتاق بچه ها بذارم (تو اتاق خودمون جا نبود!)

که به بچه ها ربطی نداشت.

و همین هم کلی رو اعصابم بود..

الان پذیرایی چیزی فراتر از حد تصور شلوغ و به هم ریخته ست،

اما روان من آسوده ست..

خیلی خوب شده! خیلی!

*کلا این حرکات از مستر بعیده!  :دی

+ممنونم مستر  :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
لوسی می

نظرات  (۵)

مستر، مرد عمل!
پاسخ:
:))
واقعا!
۱۹ آذر ۹۵ ، ۰۶:۱۵ نجمه خانم
در ادامه اون حرکت ساعت سه صبحی رمنسشه 
بچه ام هنو تو فازه 
هههه
خجالت بکش بعید بود چیه اصلا از خودت بعیده!

ها!

اللهم الزقنا شویا صالحا    عاجلا

پاسخ:
ههه هه!
خب مستر کلا اهل کار خونه نیست زیاد.
یعنی هر بار یه بهانه ای میاره که کار جدیدی تو خونه شروع نشه.
اما این بار عجیب پایه بود! :))
الهی آمین.
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۲ نجمه خانم
نظرم نرسید؟

فکر کنم نوشته بودم یه چیزی
پاسخ:
نمیدونم کدومو میگی!
هرچی هست تایید کردم.
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۹ دچــ ــــار
مردها آدمای خوبین
+ اگه اذیتشون نکنی هر چی بگی انجام میدن ! :)
پاسخ:
:))
اگر اذیتشون نکنی  :)
جالب بود.  :)
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۶ مامان محمدمهدی
دستشون درد نکنه
حالا چند روز پیش هم برای من یه همچین چیزی پیش اومد: گازمون دیگه مال ۱۱ سال پیشه و حسابی درب و داغونه.از رو ناامیدی برگشتم خرابیشو تو خونه مطرح کردم یهو دیدم همسر پاشد رفت متر برداشت و سمت گاز و اندازه گیری و بعد سرچ تو اینترنت که قیمت گاز رو میزی بگیره و .... باور نمیتونستم بکنم که ایشون همون همسریه که معمولا تا کارد به استخونم نرسه کاری پیش نمیبره:))
)حالا تو پرانتز هنوز گازمون تعویض نشده ولی خب همون مقدار عملیات هم برام تعجب آور بود و جای شکر داشت:)))))
پاسخ:
آره گاهی حتی تظاهر به اهمیت موضوع هم کلی دلچسبه.:)
بیچاره ما خانمها! دلم برای خودمون سوخت!:))