ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3545.

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

من کلا هفت هشت نفر دوستِ پای ثابت و عزیز و دوست داشتنی دارم،

که همیشه بهم لطف داشتن و دارن،

خب طبیعیه حالا که همه شون گفتن نظرات رو باز کن،

منم بگم چشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۵ سهیلا ملکی
من وقت نکردم بگم باز کن :دی
ولی ممنون که باز کردی
پاسخ:
:))
قربونت..
عزیییییییزم
متشکرم:)
پاسخ:
:*
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۸ ملکه بانو
واااااااااااااااای چه خوب!
خیلی حس بدی بود برام. احساس کردم در خونتونو روم بستی
ممنون که نظراتو باز کردی
پاسخ:
عزیزممم خدانکنه که من در بر روی شما ببندم.
ممنون از محبتت.
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۷ مامان محمدمهدی
آفرین دختر خوب
پاسخ:
:)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۴ تنها دلشکسته

سلام

منم دلتنگ شدم دیشب ولی به تصمیمت احترام گذاشتم :)

حالا منم جز هشت نفر محبوب هستم؟!

فکر کن چند روزه اینترنت نداشتم انگار یه چیزی گم کرده بودم :((

خواهر یه نظر گذاشته بودم که چرا نیستی؟ و دلواپسم... تاییدش نکردی؟!!

پاسخ:
سلام عزیزم معلومه که شما از بهترین دوستانی.
ممنونم از لطف بی اندازه و مهربونیت.
هرچی بوده من تایید کردم.:|
چه کار خوبی کردی (:
اونجوری نمیشد در مورد هر مطلب نظر گذاشت کلافه میشدیم خخخ
پاسخ:
:)