ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3550.

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

مراحل رشد توانایی های بچه ها،

به طرز جالبی شبیه همه.

حالا نمیدونم بچه های من مثل همن،

یا همه همینطوری ان!



+گل پسر درست مثل پسرک در همین سن و سال،

مدام پامیشه دور خودش میچرخه!

هی گیج میشه میخوره زمین،

اما خب دست بردار نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۹ نجمه خانم
:)
پاسخ:
:)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۵۱ ملکه بانو
مال ما اصلا شبیه هم نبود
پاسخ:
چه جالب!
شخصیت خاصی از شاهزاده ت تو ذهنمه. خیلی خاص!
گاهی یادم میاد چیزهایی که از چهارسالگیش می نوشتی و می بینم پسرک اصلا الان اونطور نیست.
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۳ مامان محمدمهدی
آره بنظر منم شبیهه با اینکه تازه مال ما هر دو جنس مختلف بودن
پاسخ:
:)
جالبه
بچه های من اصلا شبیه هم نیستن
مثلا پسرم از یکسالگی حرف میزد ولی دخترم نزدیک دو سالشه و هنوز حرف نمیزنه...
پاسخ:
آره خب تو بعضی زمینه ها بچه های منم فرق میکنن مثل همین حرف زدن!
اما خب از لحاظ رشد حرکتی اکثر حرکاتشون مثل همه.