ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3559.

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

چشمهایش..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ تنها دلشکسته

چشمهای کی؟!

طوری شده؟!!

پاسخ:
چشمهای گل پسرم.
آره مجرای اشکیش تنگه :(
۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۶:۰۸ مامان محمدمهدی
چشمهای کی؟
نگران شدم:( بیا زود بگو چی شده؟
پاسخ:
گل پسرم. نه نگران نباش. ان شالله که چیزی نیست.
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۶ نجمه خانم
ای خدا مرگت نده 
:))))))
ببخشید نمتونم لبخند ملیح نزنم یک کمکمی هم نخندم 
نوشته چشم هایش 
عززززززززیزم فکر کردم تریپ شاعرانه برداشتی 
خیرهست ان شاءالله عزیزم نگران نباش 
:*
پاسخ:
خب تریپ محبت و شاعرانگی هم بود دیگه! همراه با غصه!
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۲ نجمه خانم
خدا نکنه خوشگل خانم غصه بخوری 
راستی عزیزم 
عیدت مبارک 
پاسخ:
قربونت عزیزم.
عید شما هم مبارک
آخی ان شاالله مشکل رفع بشه
منم فکر کرده بودم پست عشقولانه ست:) غصه ازش برداشت نکردم!
پاسخ:
ان شالله.
التماس دعا.
آره منم نمیخواستم کسی برداشت غم بکنه البته!
مامان محمدمهدی متوجه شد! ههه هه!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۱ مامان محمدمهدی
چطوری متوجه شدید؟درمان هم داره؟ اصلا همینطوری ضرر داره؟
پاسخ:
از اینجایی که چشمش تو سرما، یا سرماخوردگی، مدام اشکباره، و گاهی عفونت هم میکنه.
درمانش قبل از یکسالگی بوده با ماساژ و بعد از یکسالگی تحت بیهوشی باز میکنن مجرا رو.
ضررش همون آب ریزش و گاها عفونتهاست که مدام باید قطره بریزی دیگه.
قبل از یکسالگی گل پسر اصلا سرماخوردگی نداشت که متوجه بشم.
روزهای اول تولدش اینطوری بود که دکترش گفت قطره بریز و ماساژ بده ولی نگفت ممکنه بمونه و ماساژ رو جدی بگیر!:((
ماساژ میدادم اما درحدی که قطره ای که ریختم جذب چشمش بشه.
:((
نمیدونم کی رو مقصر بدونم:((
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۱ دچــ ــــار
نمیدونم کی رو مقصر بدونم:((

خب معلومه دیگه! دکتره که نگفت ماساژو جدی بگیرین :))
پاسخ:
بله.