ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3562.

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

دارم فوتبال تماشا میکنم.

بعد از حدود 10-12 سال،

اولین فوتبالیه که دوست دارم ببینم!

نمیدونم کاشی چی چیاکی با رئال مادرید!

خدایی این تیم ژاپنی خیلی خوب بازی میکنه.

با تمام علاقه و احترامم نسبت به زیدان،

دوست دارم ژاپنیها ببرند!



+همین الان رئال یه گل زد! :|

+رئال قهرمان شد،الانم دارن شادی میکنن.

هوراااا! خب خوشحالم! به خاطر همه شون!

(یه همچین آدم باری به هرجهتی هستم من! :دی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۸ خانم لبخند
اطلاعات من از فوتبال در حدیه که اولین جلبک تک سلولیِ پدید اومده تو زمین از من بیشتر در این باره میدونه :| ینی هیچی نمیدونما، هیچی :| 
پاسخ:
:))
همین که اسمشو میدونی و میتونی بنویسی هم خوبه. فکر کنم اون جلبک تک سلولی بلد نبوده اسمشو بنویسه!:))
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۳ خانم لبخند
:\
پاسخ:
:)))
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۰ مهراد فروتن
من طرفدار رئالم
پاسخ:
خب من بیشتر طرفدار اشخاصم تا تیمها!
یعنی بیشتر با شخصیتها طرفدار تیم ها میشم!
خب الانم که زیدان مربی رئاله!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ سهیلا ملکی
عزیزم :))
پاسخ:
قربانت.
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۵ مامان محمدمهدی
منم اون زمانا برای زیدان خیلی احترام قائل بودم 
ولی حالا نسبت بهش فکر کنم بی تفاوتم
هنوزم بازی میکنه مگه؟
پاسخ:
آره منم. راستش منم الان بی تفاوتم.نسبت به همه البته!
نه دیگه. الان مربی رئاله.