ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3567.

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

کسی هست،

که هیچوقت ازش انتظاری نداشتم،

هیچوقت منتظر نبودم کاری برام بکنه،

کوچکترین کارها و کمکهاشو بزرگ دیدم،

هیچوقتِ هیچوقت لطف و کمکم رو ازش دریغ نکردم،

و هیچوقت تعمداً دلخورش نکردم و آزارش ندادم.

اما او بارها و بارها دلم رو شکسته،

بارها و بارها آزارم داده،

و من،

هیچوقت،

حتی ذره ای،

کینه و دلخوری ازش به دل نگرفتم،

حتی ذره ای!




+به واقع که تو جاذبه ات نه از خاک،

که از آسمان است..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۴ دچــ ــــار
نمیتونم تا شب یلدا تحمل کنم :))
پاسخ:
خب امشب ببینید!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۹ نجمه خانم
O____o
جل الخالق!


آخر متن هم نفهمیدم چه ربطی داشت


سلام خانم مشکوک الممالک :) عیدتون مبارک 
پاسخ:
چی بگم والا.
سلام علیکم. عید شمام مبارک.
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ سهیلا ملکی
خدارو شکر که دل بزرگی بهت داده :)
پاسخ:
واقعا!
الحمدلله.
کاش برای همه همینطور بودم.
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۶ مامان محمدمهدی
این آدم خوشبخت کیه؟ و چرا تونسته لوسی می مارو ناراحت کنه؟:|
پاسخ:
ههه هه! یه بنده خدایی.توانمندیه دیگه.
۲۹ آذر ۹۵ ، ۰۳:۳۷ تنها دلشکسته

سلام

خوش به حال اون آدم :)

حالا واقعا کیه؟ کی میتونه باشه جز همخون آدم؟ مگه نه؟!

غریبه دل آدمو بشکنه، محاله آدم بتونه دوستش داشته باشه.

پاسخ:
سلام.نه لزوما هم خون نیست! کسی که جاذبه ش نه از خاک که از آسمان باشد!
ولی اینم استدلالی بود قابل تامل.