ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3575.

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

به نظرم با این وضعیت فرهنگی اجتماعی که دارم می بینم،

باید عطای کار در شرکت خصوصی رو به لقاش ببخشم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۳ مامان محمدمهدی
عه
اتفاقا بمن چند روزه پیشنهاد شده از اینجا برم یه شرکت خصوصی با ... بالاتر و سطح کاری بالاتر
استخاره هم کردم خوب اومده
پاسخ:
آفرین. خب برو. مبارک باشه.
ولی در هر حال محیط باید جوری باشه که آدم بتونه باهاشون بسازه.
مسیله خصوصی بودن یا نبودنش نیست مسیله فضای محیط کاره که محیط شرکت خصوصی کاملا بی در و پیکره! باز محیط دولتی یه سری باید و نباید دولتی داره هرچند حداقلی!
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۸ دچــ ــــار
این مثل عطا و لقا چیه ریشه اش ؟
پاسخ:
فکر کنم از گلستان سعدی هست که یه بیچاره ای بوده بهش میگن فلانی کارت رو راه میندازه بیا مشکلتو به او بگو که به تو چیزی عطا کند. میره می بینه طرف یه ادم ترشروییه و با یه من عسل هم نمیشه خوردش. میاد بیرون. میگن چی شد کارتو راه انداخت ؟ میگه عطاشو به لقاش بخشیدم!
ینی تا دیدمش بی خیال عطاش شدم.یا به تعبیری ترجیح میدم عطایی در کار نباشه تا اینکه بخوام برم ببینمش.
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۸ دچــ ــــار
ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم.