ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3581.

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

قبل از اینکه اختیار خودمون و زندگیمونو از دست بدیم

کارهای بایدی رو انجام بدیم.




+گاهی حتی نه خیلی زود که خیلی غافلگیرانه و ناگهانی برای همه چیز دیر میشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
اوهوم:(
پاسخ:
:)
با اون + خیییلی موافقم
پاسخ:
:)
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۱:۳۶ بنت شهرآشوب
بسیار مبهم و نامفهوم!!!!
پاسخ:
چرا؟؟!
همون ناگهان چه زود دیر میشودِ خودمون!
کارهای بایدی؟
با مثال توضیح بدهید لطفا
پاسخ:
کارهایی که هرکسی باید تو زندگیش انجام بده دیگه!
سلام
خوبی دوستم
خیلی دید به دیر میام وب 
کلی پست نخونده دارم امیدوارم کلی اتفاقای خوب براتون افتاده باشه
ادرس وبمو برات میزارم خودم که حوصله وب ساختن نداشتم یکی از دوستام لطف کرد برام وب ساخت
گفتم ادرسشو به شما هم بدم دوستم
پاسخ:
سلام مبارک باشه وبت و ممنون از لطفت.