ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3583.

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ

به نظرم دلم بند چیزیه که نباید باشه.

یا کلا نگاهم به زندگی باید تغییر کنه.

خسته شدم!

والا از خسته شدن هم خسته شدم!

أه!



+خدایا شکرت!

انزال سکینه1 لطفا!


1.هو الَذی أنزَلَ السَّکینَةَ فی قُلوبِ المُومِنینَ لِیَزدادوا إیمانًا مَعَ إیمانِهِم(4فتح)

او کسی است که آرامش را بر قلوب مومنان نازل میکند تا بر ایمانشان افزوده شود.

+حالا مثلا منم از مومنان باشم! مثلا!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۴ ملکه بانو
منم گاهی دلم میخواد زندگیمو کلا بکوبم از اول بسازم
پاسخ:
خیلیها اینو میخوان.
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۲ مامان محمدمهدی
چرا که نه؟ خیلی هم هستی
پاسخ:
یو هو ها ها! :دی
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۱ بنت شهرآشوب
این انزال سکینه رو خیلی خوب گفتین
دل باید در بند خدا باشه تا اون سکینه نازل بشه
پاسخ:
دقیقا.
ان شالله روزیمون باشه.