ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3587.

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

پسران کتاب دوستم!




+شیفته ی این عکس شکار لحظه ای خودمم!

اصلا نمیشد نذارمش! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۰۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۵ خانم اشک
پاشو بیا بگو چه خاکی به سر کنم 
پاسخ:
خدا نکنه!
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۷ خانم اشک
ماشاءالله بهشون 
پسرک لاغره؟
چی دو تاشون اندازه همن؟


چشم ما رو همچنان پسرک گرفته
بااین عکسای نصفه نیمه پسرک به نظرم خوشگلتره 


خدا حفظشون کنه 

پاسخ:
سلامت باشی!
نه اصلا لاغر نیست!خوش هیکله بچه م! خخخخ!
ولی کجاشون اندازه همه خواهر؟!
قربونت.
مستر رو راضی کنم عکس تمام رخ میذارم.
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۱۸ دلا بانو
واااااااییییی عزیییییزم
من الان نمیدونم میزان غش و ضعف و ذوق و شوقمو چطور تو کلمات بیان کنم:))))))
خدا برات حفظشون کنه
ان شاالله همیشه اهل مطالعه باقی بمونن:))
گل پسر چه بزرگ شده ماشاالله
تو تصورات من همچنان یه نی نی کوچولو بود:))
تصوراتم تو اون عکسی که کلیییی وقت پیش ازش گذاشته بودی مونده بود!
پاسخ:
عزیزمممم ممنون از محبتت.
ان شالله هزار برابر بهتر روزی شماباشه.
آرهههه دیگه بچه ها زود بزرگ میشن:)
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۸ مامان محمدمهدی
خیلی عکس قشنگیه:)
پاسخ:
ممنونم. آره خودمم خیلی دوستش دارم:)
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۲ خانم لبخند
ماشاء الله گل پسر چقد بزرگ شده :)
پاسخ:
آرهههه دیگه:)
ای جونم!!! چه گل‌پسر بزرگ شده ^__^
هزار ماشاءالله 
چشممونم که به جمال پسرک روشن نشد باز! :)
پاسخ:
کم کم پیش میرم!:))
قربونت گلم:*
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۱ ملکه بانو
ای جانم!!!
پاسخ:
قربون محبتت:*
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۳ منتظر ....
عززیزم
چه خونواده ی فرهنگی  و کتاب خونی ...خخخ
پاسخ:
بعله هم!
داریم سرانه ی مطالعه رو افزایش میدیم!
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۸ گلِ بهاری
ماشالله
هزارماشالله

گل پسر چون تقریبا همسن گلی خانوم منه خیلی بهش عشق می ورزم :)
فکر کنم ده روز کوچکتر از دختر منه.

خدا هردوشون رو حفظ کنه.
پاسخ:
سلامت باشی.ممنونم.خدا گلی خانم شما رو هم حفظ کنه الهی.
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۲ خانم اشک
من عکس قدیم گل پسرروندیدم
پاسخ:
آره ندیدی. ولی متاسفم اون پست رو حذف کردم.
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۸ کوثر متقی
ای جانم
کتابشم برعکس گرفته :***
خدا حفظشون کنه واست
پاسخ:
:))) آرهههه:)
مرسی عزیزم.
ان شالله روزی شما.
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۳:۵۹ تنها دلشکسته

سلام خواهر

وووووووووووووووی چه عکسی :))

خدا حفظشان کند... رخشان را ندیدیم ولی یقینا مثل ماه هستن.. بوس برا هر دوشون...

برا گذاشتن عکس همسرتون اجازه نمیدن؟! خب رمزدار بذارین...

یه عکس از صورت نازنینشان بذارید.

پاسخ:
سلام.
قربونت.
کم کم ان شالله.
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۹ بنت شهرآشوب
عزیییییییزم
خدا حفظشون کنه
ان شالله که نویسنده بار بیان
پاسخ:
:)
واااای چه دعای خوبی..از تصور خوندن اولین نوشته شون هم به قدر کافی لذت میبرم! چه برسه به واقعی شدن این رویا!
آمین!
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۸ لبخنــــツ ـــد
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
ممنون عزیزم.
دیگه باید رسما خوردشون:* از بوس و ماچ و گاز گذشته
گرچه اصولا کنترل رفتار و نچلوندنشون تو این مواقع بهترین کاره، ولی ادم نمیتونه که:)))
پاسخ:
:))
خدا حفظشون کنه
عکس پست بالارو هم دیدم
دیگه فکرکردم صورتشون خیلی  بوسیدن من نبوسم بهتره .
کانون خانوادت گرم و نورانی باشه همیشه
پاسخ:
قربونت عزیزم ممنونم.
همچنین شما.