ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3599.

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

از همه تون بدم میاد!



+این قطعی ترین حسیه که در همین لحظه

(تاکید میکنم در همین لحظه)

نسبت بهشون دارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۸)

۰۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۰ فاطمه غلامی
متشکر :|
پاسخ:
:))
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۲ خانم اشک
اینقدر نظرم بد بود که پست را پاک کردی؟
پاسخ:
:)))
نه اتفاقا خیلی از صراحت کامنتت خندیدم و برای مستر هم خوندم.
به نظرم اومد پستم ایجاد شبهه میکنه. بیخیالش شدم.

۰۹ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۶ منتظر ....
از همه کیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
/:
پاسخ:
"تون"دیگه! :)))
اونایی که ول کن غیبت نیستن!
فکر کن بحث رو عوض میکنی، میری میای ترک میکنی باز تا یه لحظه فرصت میشه،
میگه داشتم میگفتم!
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۶ تنهادلشکسته

سلام

از کی بدتون میاد؟ :((((

پاسخ:
سلام.
از همه اونایی که دیروز جلوی من اصرار به غیبت داشتن!
و البته خودم که مستمع بودم!
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۲ بنت شهرآشوب
الان مصداق «تون» در اینجا کیست؟
میگم مبهم پست میذارید میگید نه!!!
پاسخ:
هرکسی که مصرانه غیبت میکند!
از جمله اونایی که دیروز جلوی من اصرار به غیبت داشتن!
که هربار می بینمشون یه کوله بار گناه میذارن رو دوش من!
و البته خودم که مستمع بودم!
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۸ خانم اشک
من دو تانظر نوشته بودم 
درمورد اولی شوهرت چی گفت؟و نظر خودت چیه؟ و اگر چیزی نگفت ممنون میشم نظرش را بهم بگی و حتمانظر خودت را
پاسخ:
من یکی دیدم فقط!
که گفتی ایشون هم مرده! :))
هیچی ما فقط خندیدیم! و احساس کردیم طنز ظریفی پشت این جمله هست!
مردها رو هرکار بکنی مردن دیگه!:)
آیا به جوابی رسیدی برای پست پاک شده؟
اگه رسیدی به ما هم بگو خب:/
پاسخ:
نگو که تو هم خوندیش؟!
بابا سرعت عملت همیشه منو شگفت زده میکنه! :|
تنها کسی هستی که همیشه پستهای محذوفمو میبینی!
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۰ خانم اشک
چطور ممکنه!!!؟؟؟
اون نظر دومم بود 
من قبلش نظر گذاشته بودم!



پاسخ:
نرسیده حتما!
:(
باور کن من جز اون چیزی ندیدم!
از بس خوش شانسم:)))))
چه کیفیم داره پستی بخونی بعد حذف بشه بقیه نخونن:))
پاسخ:
:)))))
از حالا میام درددلهای خاصمو فقط برای تو مینویسم!:))
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۹ خانم اشک
خوب من گفته بودم 
تحصیلات داشته باشه و خوب و مهربون و با انرژی و تامین گر و آها خانه دار...اینا رو که فکر کنم شمانوشتی 
بعدمن گفتم درنظر هم داشته باشه که یه روز ممکنه شوهرش تنهاش بذاره و اون روز مسلما اون خانم سنش از استخدامی های دولتی رد شده و مجبوره به کارای خصوصی و پاره وقت و حاشیه دار و ... رو بیاره 
آیا رهبر برای اون قسمت فکری کردن؟ 

برای همین در ادامه اونو نوشتم عزیزم 
نه برای تیکه انداختن نه برای مزاح 

و برای این قسمت خواستم دیدگاه شوهرتو به عنوان یک مرد یک انسان طبقه یک بدونم
پاسخ:
به مستر نگفتم،
چون میدونم نظرش چیه! به نظرش چرا باید یک مرد بی دلیل  همسرش رو رها کنه!
واقعا چرا؟!
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۳ منتظر ....
واقعا اعصاب و روان ادمو بهم میریزن اینایی که انقدر اصرار به غیبت دارن...
من یه مدت این مشکل رو با یکی از اقوام همسرم داشتم هیچ جوری هم نمیتونستم بهش بگم تا یکی دوبار شوهرم خیلی صریح بهش تذکر داد و از اون به بعد دیگه منم فهمیدم چجوری بهش بگم که هم ناراحت نشه و هم غیبت نکنه...
پاسخ:
چطوری؟ به ما هم یاد بده.
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۲:۴۰ خانم اشک

واااااااااااااای خدا از دست تو

منظورم مرگ طلاق تصادف بود

نه حالا دیگه نوع مزخرف ول کردن و دنبال یکی دیگه رفتن

پاسخ:
آرهههه خب اینا چیزاییه که به نظرم هیچکس براش جوابی نداره!
پیش فرض اینه که خانمه باید دوباره ازدواج کنه!
حالا اینکه این جامعه چقدر پذیرش اینو داره و اصلا چقدر شدنیه الله اعلم!
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۶ خانم اشک
خانمه بایددوباره ازدواج کنه باهرکی شد
مثلابامرد زن دار 
و اینطوریه که *زن بیوه* یک فحش حساب میشه چون زن تنهاشده کسی است که دنبال تورکردن مردهای دیگرانه یک دزد و حتی از نظر جنسی ناپاک و بی حیا شاید:/ 
دینی که برای عادت وقتیه عددیه داره 
دینی که آیه حیث شئتم داره و ائمه میگن جایزه مانمیکنیم(امام رضا وامام صادق) تااین حدبرای مردبه فکرهستندچطور درموردزن سکوت می کنند؟واونو بی نیازبه....
تاجایی که حاج آ.دهنوی بیادبگه زن ازدواج نکنه مشکل غریزه پیدانمی کنه!!! فقط غریزه مادریه که میتونه بره بچه برداره!!
یعنی تکامل زن رو اینطور به عنوان کارشناس مذهبی جنسی توضیح میده که زن اول بچه است بعدکه بزرگ شد میخوادمادربشه عهههههه!!
هیچ حس ونیازی به همسرشدن نداره 

توفکر کن 
سکوت و پاک کردن تاچه حد؟
یعنی زنی که هرماه داره عادت می بینه که تابلوترین نشان هورمونای متعددجنسی توبدنشه 


هوف!!
پاسخ:
از من می شنوی نرو دنبال این صحبتها چون فقط اعصاب خودتو خرد میکنی اونم بی نتیجه.
ولی با اقای دهنوی تا حدود زیادی موافقم. گفته زنی که اصلا ازدواج نکنه نه کسی که ازدواج کنه و جدا بشه.
راستش من کلا در این باره ترجیحم به سکوته.. می ترسم عاقبت همین حرفهای بی جواب محرابم بگرداند!
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۰ خانم اشک
در پایان اینکه 
متوجه شدم نمیشه نظر مستر رو بپرسی! چون خطر داره
:/
با نهایت احترام البته 
آخه اول می خواستم بنویسم یادت نره لوسی بپرسی ازش!
پاسخ:
خطر؟؟ :))) چه خطری مثلا؟ 
گفتم که بحثها از نظر من بی جوابه. اگر جوابتو داشتم خودم می‌گفتم. حدس اکید میزنم مستر همه ندونه. لذا چرا باید به بحث ببی سرانجام رو تو خونه وارد کنم و بدتر از اون در ذهن خودم!
الان به اندازه ی کافی دغدغه ی دین دارم!
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۰ منتظر ....
اون موقعی که شوهرم بهش تذکر داد کلی روایت درباره غیبت براش خوند و از اون به بعد تا غیبت می کرد من بهش میگفتم واای غیبت؟؟؟؟ با یه لحن خاصی دیگه سریع ساکت می شد
پاسخ:
افرین.
من امروز فکر میکردم که روزی برای غیبت نشنیدن، ناچار به التماس بیفتم!
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۸ مامان محمدمهدی
ای بابا
یه همکار داریم گاهی اصطلاحات خوبی به کار میبره. منم ازین اصطلاحاتش استفاده میکنم گاهی زبانی و یا عملی
راجع غیبت میگه اگه کسی جلوتون غیبت کرد بی تعارف بپاشیدش به دیوار جوری که دیگه نتونه مرتکب این عمل شنیع شه.جالبه من به چشم خودم دیدم که خانومش هم هرگز غیبت نمیکنه:) یعین خانومشو هم پاشونده به دیوار که این زن اصلا غیبت نمیکنه؟:))))
پاسخ:
:)))
احتمالا!
از کامنت مامان محمدمهدی یاد یه چیزی افتادم
پدربزرگ پدرم که چندسالیه مرحوم شده، مرد خیلی باتقوایی بوده. یکی تعریف میکرد اگه کسی می رفت جلوش حرف دیگری رو بزنه برمیگشت میگفت به تو چه! به من چه! حرف خودمونو بزن!
کاش میشد به همین صراحت بزنیم تو حال برخی غیبت کننده ها:))
پاسخ:
آفرین بهشون.خدا رحمتشون کنه.
امام هم میزدن طرف رو داغون میکردن!
در حدی که شیطان تو این اتاق هست و من میرم و اینا!
+و من خوابم نمیبره:((((((
پاسخ:
:((
بدترین اتفاق شبها!:(