ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3607.

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

بعد از دور زمانی دوستی بهم پیام داد،

و من دوباره احساس کردم برای زندگیم میتونم مفید باشم!




+کورسوی امید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۳ منتظر ....
چه دوست خوبی (:
چه حس خوب تری (((((((((((:
پاسخ:
:))
آرهههه خداخیرش بده.
هرچند من بعید میدونم فرصتی داشته باشم.
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۹ خانم اشک
شماره رو درست  کن 
غلط نیست؟
پاسخ:
درست کردم ممنون
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۹ مامان محمدمهدی
چطور؟
پاسخ:
روزنه ی امیدی از شغل دوست داشتنیم برام ایجاد کرد!
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۵ دچــ ــــار
ازش نور میاد :) ؟
پاسخ:
آره!
کورسو شده سوی بینا!