ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3620.

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

پیش به سوی رویاهامون!



:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۱ خانم اشک
Aval shodam dar didan
Doroste aya?
پاسخ:
بله :)
مرسی.
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۵ خانم اشک
با تمام قدرت ان شاءالله 
پیروز باشی 
پاسخ:
قربانت! ممنونم.
منتظر خبرهای خوب ما باشید!:دی
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۳ تنها دلشکسته

سلام

خوبید؟

میام میخونم فرصت نمیشه نظر بذارم :((

والا ما که هنوز تو سرمای شدید هستیم و از زمان بیدار شدن در تلاش برای گرم کردن خونه...

آب داخل قابلمه رو گاز میذارم تا بجوشه و خونه را گرم کنه :(( باید مدام حواسم باشه آب تمام نشه... نمیدونم چندمین باره قابلمه بیچاره سوخته :(( شدیدا هم رسوبی شده...

پاسخ:
سلام.
عزیزم چه خوب شد اومدی.
اینجا هم خیلی  سرد شده.
اونطوری که گرم نمیشه!! بیشتر خونه ت بخار میگیره و به نظرم سردتر میشه!! چون بخار زود گرما از دست میده و مثلا شیشه ها یخ میزنه
۱۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۷ تنها دلشکسته

واقعا؟!!

آخه وقتی شعله اجاق روشنه، خونه هم یه جورایی گرم میشه...فکر کن داری آشپزی میکنی و رو شعله قابلمه آب است :)

امتحان کردم وقتی برا چند ساعته خاموش میکنم خونه سریع سرد میشه :(

منظورت اینه این کارم باعث میشه شیشه ها یخ بزنه؟! خطرناکه؟ البته شعله کوچولوی گاز همیشه روشنه ها و روش ظرف کوچیک...اونقدرها هم بخار نمیده که...

خب چیکار کنیم!! بخاری برقی روشنه ولی خب زیاد گرم نمیشه.مجبورم این کارو هم بکنم...حالا میخواستم به تو هم پیشنهاد بدهم انجام بدهی :((

پاسخ:
چی بگم والا!
من تو اون سرمای وحشتناک اون روزها، گاهی گاز رو روشن میکردم!
ولی کم! چون مونوکسید کربن تولید میکنه.