ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3621.

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

فکر میکنم برای خودسازی

باید تمرکز داشت!

تصمیم دارم از حالا تا چهل روز

یعنی پایان بهمن ماه

فقط رو دو مورد زوم کنم،

یکی غیبت،

دیگری نماز!



+هرکه دارد سر همراهی ما بسم الله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۲۱)

۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۳ دچــ ــــار
در مورد این دوتا یعنی میخوایید پست بذارید فقط ؟ :)
پاسخ:
آره دیگه! روز درمیون! :دی
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۴ سهیلا ملکی
ان شاء الله خیلی خوب پیش بره
چقدر هم جفتش مهمه :(
پاسخ:
ینی من تو همین دو تا درست بشم
باور کن بهشتی ام!
به جان خودم! :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۴ خانم اشک
ممکنه در مورد غیبت بتونم
ولی در مورد اصل کاری :(

پاسخ:
من برعکسم!
:|

+شاید زورم به خودم برسه اما به بقیههههه!!!
سختمه!
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۱ خانم اشک
خوووب می دونی 
من یککم با تو فرق داره وضعم
من تو محیط کارم 
راحت میگی غیبت میشه 

گرچه من منظورم غیبت نکردن خودم بود
بنظرم راحت تر از نمازه 
امیدوام کسی اینجافکر نکنه من از اون نمازخونهای مومنم:/
نمازهای من ته وقتین:/اونم چجور:/
پاسخ:
آره ولی خدایی من خیلی در معرضم!
ان شالله که هردوشو درست کنیم.
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۶ دچــ ــــار
خیلی هم خوب کاش روی ما هم تاثیر بذاره
پاسخ:
ان شالله برای همه مفید باشه.
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۷ خانم اشک
بازمن وقتی حرصم دربیادخیلی ازاین ور درمعرضم  :دی
خودم میشینم به غیبت:/
پاسخ:
خب اونم هست!
اما من معمولا ناشناس غیبت میکنم! یعنی نمیگم فلانی اینطور کرد! ماجرای حرص درآر رو میگم که حرصم خالی شه!
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۰ دلا بانو
چه خوب:)
نماز که خیلی اوضاع داغونم!
ولی غیبت الحمدلله تو این غربت زیاد در معرضش نیستم فعلا:) هرچند شهرستان برم هم مقادیری درگیر شنیدنشم متاسفانه ه‍م جدیدا خودمم نمی فهمم کی زدم جاده خاکی:(

و اما من امشب داشتم فکر میکردم بدجوری نیازمند اینم روی صفت تکبر کار کنم!
یه زمانی فکر میکردم این رذیله رو ندارم، ولی انگار ته وجودم بوده و چندوقتی ست داره کاردستم میده! شایدم من بدجور افت کردم یا شرایط سخت تره! نمیدونم ولی هرچی هست باید دریابم.
کاش یه کتاب خوب اخلاقی داشتم، یا سخنرانی خوب براش سراغ داشتم. واقعا نیاز دارم.
جامع السعاده دارم ولی با اینکه اینقدر این کتاب معروفه راستش من اصلا ازش خوشم نمیاد! به قول امام خمینی کتاب اخلاق باید خودش دارو باشه و رو حال خواننده اثر بزاره نه حتی نسخه! من اینوبخونم اثر که نداره هیچ، اعصابمم میریزه به هم!
چهل حدیث امام شاید کتاب خوب تری باشه ولی فکرکنم ثقیله و زیادی سطح بالا!
پاسخ:
یه زمانی رفتن به غربت برای فرار از غیبت برام حکم هجرت مقدس رو داشت! هنوزم همین فکر رو در موردش میکنم.
آفرین که پیدا کردی! من فعلا تو اعمال جوارح موندم! بعد میرم تو جوانح!
جامع السعاده رو نخوندم اما چهل حدیث کتاب ثقیلی نیست.
چهل حدیثه در مذمت چهل رذیله!
خوبه! بخونش. :)
من دوست داشتم استادی میداشتم!
موفق باشی.
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۱ دلا بانو
دقت کردی همینطور برای خودم بلند بلند فکر کردم و نوشتم؟:))))))
پاسخ:
:)))
خیلی هم خوب کردی.
مثل منی!
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۹ منتظر ....
خدا خیرت بده
واقعا این غیبت معضلیه مخصوصا وقتی مهمون داری و اصرار دارن که حرفشون رو حتما تموم کنن...
پاسخ:
آرههههه :((
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۷:۱۳ خانم لبخند
بسم الله!
پاسخ:
بسم الله.
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۸ بنت شهرآشوب
آفرین
پله پله تا ملاقات خدا
پاسخ:
اگر برویم بالا اصلا!
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۱ مامان محمدمهدی
بابت نماز میخواهی چیکار کنی و کدوم قسمتشو درست کنی که ببینم اگه منم مبتلابه هستم همقدم شم باهات؟
بابت غیبت باهات همراه میشم در گوش نکردن گرچه کمی تو محیط کار سخته و اگرچه گاهی پاشوندمشون به دیوار ولی هنوز خیلی جا داره
پاسخ:
اول وقت و باتوجه.
تعقیبات در صورت امکان و اجازه ی  بچه ها!
استغفار بعد از هر وعده در صورت امکان و اجازه ی بچه ها! :))

و امان از غیبت!
:(

۱۵ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۸ دلا بانو
ممنون
پس ان شاالله میخونمش
حالا فکر نکنی من جوارحم بی مشکلن:))) این رذیله هه کل جوارحمم میزنه ناکار میکنه، تا به اون ریشه هه نپردازم کاری از پیش نمیره!
گفتم به وقت فکرخوبی درموردم نکنی:)))))
پاسخ:
ان شالله.
مرسی که گفتی!
خدا نکنه من یه وقت فکر خوب کنم!:))
بیخیال خیلی هم خوبی:*
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۸ بنت شهرآشوب
به نظرم در مورد غیبت اطرافیان، یه مقدار باید رو خودمون کار کنیم
همین که دیگران بدونن که تو از غیبت خوشت نمیاد. یا وقتی پیشت غیبت میکنن اخم کنی یا حتی نشون بدی که خوشت نیومده دیگه ادامه نمیدن.
یا مثلا اگه میدونی زنگ زده که غیبت کنه، گوشیشو جواب ندی. یا چندتا درمیون جواب بدی
غیبت کننده همیشه دنبال یه گوش شنوا برا حرفشه. وقتی بفهمه تو اون گوش شنوا نیستی دیگه غیبت نمیکنه

مسئله اینجاست که آدم نمیخاد دل خانواده یا عزیزانش رو بشکنه، واسه همین نمیتونه بهشون بگه غیبت نکن. در حالی که داره آخرت خودشو آتیش میزنه
پاسخ:
کار ساده ای نیست،
گفتن به اونهایی که احترامشون واجبه کارسختیه.
شاید به خواهر و دخترخاله بشه گفت اما به همه واقعا نمیشه.
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۱ دچــ ــــار
خانم دلابانو@ این دارو و نسخه که اشاره کردین یکی از پست های آینده من بودخوب :)) 
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۸ دچــ ــــار
اتفاقا هرچند کتاب جنود عقل و جهل امام خیلی ثقیله اما کتاب چهل حدیث بسیار شیوا و روون نوشته شده و جذابه :))
پاسخ:
بله! نتیجه میگیریم که هردو رو مطالعه کردین!:)
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۲ دچــ ــــار
اصلا منظورم این نبود
اتفاقا _خیلی وقت پیش- جنود رو برداشتم بخونم دیدم هیچی نمی فهمم/ نه که نفهمم خیلی سخت بود انگار :)
یه 20 صفحه خوندم رهاش کردم 
پاسخ:
شوخی کردم. دلخور نشین.
من یه مدتی به شدت رو غیبت زوم کردم.... خیلیم موفق بودم... ولی یه بنده خدایی فقط آفریده شده واسه خراب کردن این تصمیم من!!! :/
بزرگتر هم هست آدم روش نمیشه چیزی بگه خب!!!! :(
پاسخ:
آرهههه هدف و فلسفه زندگی خیلیها در اطراف منم همینه!:(
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۴ فاطمه غلامی
لوسی می جان
گفته باشم
من همیشه هلاک این تصمیمات اساسی و به جات هستم

پاسخ:
:دی
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۹ دچــ ــــار
باشد :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۲ گلِ بهاری
کنترل زبان خیلی خیلی سخته..


چراااااااا واقعاااااا؟ 

آیکون گریه
پاسخ:
البته به نظرم کنترل دلمونه که سخته!
ولی خدایی بروزش تو زبان از همه بیشتره.
منم نمیدونم چرا! فهمیدی به ما هم بگو