ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3623.

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

گروه غیبت کنندگان

اولین کسانی هستند که وارد دوزخ میشن،

و اگر توبه کنند و آمرزیده شوند،

آخرین کسانی خواهند بود

که وارد بهشت میشن!




+به نقل از حاج آقای حسینی سمت خدایی!

+دیروز به نحوی موفقیت آمیز دو تا غیبت رو پیچوندم!

ولی باورتون میشه که از این موضوع عذاب وجدان گرفتم؟!

حس کردم به متکلم توهین شد!

:(

+یه همچیین آدم مردم داری هستم من!

:|

الحمدلله! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
لوسی می

نظرات  (۹)

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۱ سهیلا ملکی
منم همه ش نگران ناراحت شدن اونا هستم 
اح
پاسخ:
آرههه منم دیشب هی درگیر بودم!
قبلا اکثرا میرفتم تو فاز حمایت از غیبت شونده.
یعنی مانع نمیشدم ولی میگفتم لابد بنده خدا دلیلی  داشته و این حرفا!
اما به نظرم این به لحاظ شرعی درست نبود و غیبتی که نباید میشد انجام میشد دیگه.
اینبار تصمیم گرفتم کلا بحث رو عوض کنم.
تا بعدها که برم تو فاز برخورد کردن!
و بعدتر برخورد جدی!
خدا به خیر کنه!
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۳ ملکه بانو
این تلاشت برای دوری از غیبت برام خیلی تحسین برانگیزه
پاسخ:
تصمیمهای شما هم غالبا برای من :)
 البته این روشم جوابگو نیست!
آدم باید یه جوری باشه که همه بدونن غیبت گوش نخواهد داد!
اینکه بپیچونم، راهکار موقتیه!
یه کاری باید بکنم که بدونن کلا اهلش نیستم.
ولی واقعا سخته برام که به بزرگترها چنین بروزی بدم.
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۲ خانم اشک
شاید بهتره اولی که هر کسی را می بینی از تصمیمت بگی 
قبل شروع هر صحبتی 
ریا میشه ولی 
به متکلم برنمیخوره بنظرم
پاسخ:
بعد میگن منظورت چیه؟
مگه ما اهل غیبتیم؟!
:|


+البته خدایی روش بدی نیست برای خیلی از اطرافیان احتمالا جواب بده!
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۱ سهیلا ملکی
تو به من جرات طوفات دادی لوسی :))
پاسخ:
:)))
موفق باشی.
ولی جان من سونامی به پا نکن! رحم کن خواهر!:))
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۱ دچــ ــــار
اینم خودش خیلی مهارت میخواد واقعا که آدم در عین مردم داری و احترام طرف/ غیبت هم نذاره بشه :)
پاسخ:
کل سختیش هم همینه.
وگرنه اگر در مقام بزرگتر باشی و به کوچکتر بگی غیبت نکن که آنچنان سخت و هنر نیست!
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۷ خانم لبخند
واو! O_O
چه وحشتناک :(((
پاسخ:
اوهوم:(
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۲ کوثر متقی
ظاهر کار بی احترامیِ ولی در باطن بیشتر هواشو داشتی که نذاشتید آمارغیبت کردن هاش بره بالللا 
پاسخ:
:)))
آرههه!
برای خودمم!
کلا نجات دادم همه رو!:)))
۱۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۳ خانم اشک
نمی دونم 
مثلا با آب و تاب بگی 
یک کم بزنی تو سر خودت که آی من یه عادت بدی داشتم یا مثلا خیلی درددل می کردم یا مثلا من یه *تصمیم کبری گرفتم*
راستش من اصطلاح تصمیم کبری را زیاد استفاده می کنم 
پاسخ:
اینم خدایی یه تصمیم کبراست!
چی بگم والا!
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۸ مامان محمدمهدی
اصلا عذاب وجدان نداشته باش
ولی کلا با پیچوندن اوضاع درست نمیشه
باید اساسی ریشه ش کنده شه

پاسخ:
اره پیچوندن موقفتیه.