ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3624.

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

امروز بیستمین سالگرد مکلف شدنمه.

بیست ساااال!




+هرسال از امام حسن عسگری میخوام هوامو داشته باشن،

اما خودم هوای خودم رو به دستشون نمیدم. :(

هعی!

+امسال خیلی اتفاقی فهمیدم یکی از عباداتم رو اشتباه انجام میدادم!

چیزی که تو رساله ی عملیه نبود و برای منم سوال نشد!

(نپرسیدکه گفتن نمیتوانم!)

وهمین علت کل روزگارم رو متاثر کرده.

+خوبه که عادات و گاهی معمولی های روزانه تون رو با مرجعتون چک کنید!

+تولد ما، و عیدشما مبارک:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۵ سهیلا ملکی
آخ آخ این خیلی ناراحت کننده س

واسه همینه که واجبه ادم احکام یومیه ش رو بلد باشه
پاسخ:
بعله در حد فاجعه ست!
اونم برای منی که رساله رو حفظم!!
:((
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۶ دچــ ــــار
یکی نوشته بود 
25 سال بردگی

https://fiish.blog.ir/post/18

پاسخ:
یادمه.
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۷ ملکه بانو
اولا تولدت مبارک!

چشم (برای آخرین جمله)
پاسخ:
قربونت.
تولدت مبارک ^__^
پاسخ:
مرسی عزیزممممم.
سلام
تولدت مبارک:**
پاسخ:
سلام و تنکس و قربانت و اینا :*
۱۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۵ خانم اشک
سلام حاج خانم
تولد  تان  مبارک 
ببین تو رو خدا قمریش ظاهرا دوسال کوچیکتره ازمن. غلط انداز  :)
پاسخ:
سلام.
ممنونم عزیزم.
خدا ازت بشنوه ما حاج خانم بشیم ان شالله.
وا! مگه میشه؟
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۲ خانم اشک
قمریت با شمسی خودم البته دی
پاسخ:
آها!
فکر کردم قمریها رو میگی.
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۹ مامان محمدمهدی
عه!
با تاخیر مبارکا باشه
پاسخ:
سلامتا باشی:*