ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3627.

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

بین انتخاب واحد یا مرخصی گرفتن موندم!

تصمیمم اینه که اگر تو این مدتی که برای تصمیم گیری زمان دارم،

فصل دوم پایان نامه تموم شد،

انتخاب واحد میکنم.

آره، خوبه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۷ مهراد فروتن
ترم چندین شما؟!
پاسخ:
من هروقت که انتخاب واحد بکنم ترم ششم خواهم بود!
ترم پنجم رو واقعا الکی از دست دادم!
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۶ دچــ ــــار
خخخ ادامه بدین :)
پاسخ:
چی رو؟
متوجه نشدم!
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۲ دچــ ــــار
ترما رو :) 
پاسخ:
ترمها که ثابت مونده دیگه!
من تو مرخصی ام!
دانشگاه سراسری نیستین لابد یا لااقل تهران نیستین.
پاسخ:
چرا؟
چه ربطی داره؟!
تهران که نیستم! بارها گفتم که تهران نیستم.
ولی دانشگاهم سراسریه.
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
بنظرم که یکم به خودت بیشتر فشار بیار تمومش کن، پایان نامه رو هم.سرش بشینی زودی تموم میشه
پاسخ:
اره قصدم همینه. برای سال اینده برنامه و هدف زیاد چیدم.
با پایان نامه نمیرسم. باید تموم شه.
منظورم دانشگاه تهران بود. بخاطر طولانی شدن مرخصی و ترمها و ...
پاسخ:
مرخصیها که قانون دولتیه! هرچند که معاون اموزشی باید تایید کنه اما حق مسلم یک دانشجوست.
و تو سنوات هم نمیاد.