ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3631.

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

وقتی فلانی دست رد به سینه م زد،

و حاضر نشد لپ تاپشو بهم بده،

دراقدامی انتحاری رفتم و اسپیس لپ تاپ رو درست کردم!

هرچند وقتی برگشتم دوباره خراب شد

و الان خودم درستش کردم!



+باورم نمیشه تو همین مدت سبک تایپم یادم رفته بود!

کم کم دارم دوباره عادت میکنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دچــ ــــار
چقدر نگاه خوبی دارید شما به همه چیزای ریز و درشت :)
پاسخ:
متوجه ربطش به پست نشدم!
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۲ خانم اشک
کجا رفتی درست کردی؟؟
خدا نکشتی من پنج شش تا از دکمه هامو کندم:/ یعنی همه رو کندم جا خورد ولی اینا جا نخوردن بعضیاش یه تیکه های کوچیکیش شکسته شدن
پاسخ:
آره گل پسرهم پنج شش تارو کند دیگه اسپیس بالکل خراب شد و یکی دوتای دیگه!
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۰ مامان محمدمهدی
چی باعث میشه که فلانی لپ تاپشو در اختیارت نگذاره؟مردم تنگدست شدن یا خودت خرابکاری؟:))
پاسخ:
تنگدست که نیست خسیسه! خخخخخ!
رو لپتاپش حساس بود لابد!
بهتر! اسپیسمو درست کردم!
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۲ مامان محمدمهدی
حالا منظورم تنگ نظری بود و قصدم نوشتن همون بود، نمیدونم چرا نوشتم تنگدست:)))
پاسخ:
آره فهمیدم. هرچند هرچی فکر کردم کلمه ی تنگ نظری به ذهنم نیومد!
ولی معنیشو گرفتم! همون خست به خرج دادن!
:دی