ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3637.

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ب.ظ

از دلتنگیت کجا فرار کنم؟

کجا بروم که صدای آمدنت را بشنوم؟

کجا بایستم که راه رفتنت را ببینم؟

کجا بخوابم که صدای نفسهات بیاید؟

کجا بچرخم که در آغوش تو پیدا شوم؟

کجا چشم باز کنم که در منظرم قاب شوی؟

کجایی؟؟!

کجایی که هیچ چیز قشنگ تر از تماشای تو نیست.

کجا بمیرم که با بوسه های تو چشم باز کنم؟

کجایی؟؟!



+آی..آی..آی..آآآآآی مستر!

+متن از عباس معروفی(از سری پستهای منهدم شده ام در سونامی بلاگفا!)

در روزهای مهمی اینو برای مستر نوشته بودم و عجیب با حس و حال این روزهام عجینه.

یاد باد آن روزگاران..(هفتم آذر نود و سه)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۲ دچــ ــــار
شتاب کنید برای پیوستن به چالش لانتوری با این پست خوبتان
پاسخ:
تو وب گندم بانو برای امام زمان بود به نظرم!
دوست ندارم متن عباس معروفی رو برای امام زمان بنویسم!
این متن عشقش زمینیه و من هم برای مستر نوشته بودم و نوشته م.
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۱ خانم اشک
باز از اینا نوشتی که 

بده آدرس بلاگفاتو ببینم
پاسخ:
هرچی تو بلاگفا هست آوردم اینجا با خودم!
اینا پستهاییه که تو سونامی بلاگفا حذف شدن.
و من بخشیشو آرشیوی تو سیستم خودم سیو کرده بودم که بعد منهدم شدن و خیلیهاش هم ازدست رفت.
وگرنه بلاگفا چیزی جز همین پستهای اینجا رو نداره.
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۷ خانم اشک
خدا رو شکر که درگیر بچه هاتی بیشتر 

و گرنه باید بای بای می کردم باهات :/
پاسخ:
؟
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۳ گلِ بهاری
از معدود پست های عاشقانه :)
پاسخ:
اره دیگه ناپرهیزی کردم!
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۴ مامان محمدمهدی
:)
پاسخ:
:)