ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3643.

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ

مولایَ یا مَولایَ

أنتَ السُّلطانُ وَ أنَا المُمتَحَنُ

وَ هَل یَرحَمُ المُمتَحَنَ إلَّا السُّلطانُ؟!




+مولای من! ای مولای من!

تو سلطان هستی و من بنده ی گرفتار آزمایش،

و چه کسی جز سلطان میتواند به بنده ی گرفتار آزمایش رحم کند؟!

+گاهی باید این فراز مناجات حضرت امیر_علیه السلام را فریاد زد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
لوسی می

نظرات  (۴)

منم بنده گرفتار آزمایش!!! هعی!
پاسخ:
:)
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۸ مامان محمدمهدی
تمام فرازهای این مناجات بنظرم فریاد زدنیه!
پاسخ:
آره واقعا.
بخشهاییش رو میخوام رو استیک نوت بنویسم!
مخصوصا همینو!
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۸ دچــ ــــار
...
هم فریاد هم زمزمه :)
پاسخ:
بله.:)
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۳ بنت شهرآشوب
ْآه که چقدر دلتنگم برای این دعا
و روزهایی که این دعا رو با تمام وجود میخوندم
پاسخ:
:)