ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3651.

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ب.ظ

حضرت امیر_علیه السلام وسط روز میرفت برای تأمین معاش،

میفرمود من میخواهم سختیِ کارکردن برای تأمین معاشم را خدا ببیند!




+با خوندن این جمله،

غرور و افتخار

جای رنج ناشی از ماموریت های مستر رو در دلم گرفت..

+جناب پناهیان خدا خیرتون بده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۱ دچــ ــــار
مستر اگه بیاد اینجا رو ببینه 
احساس خوش بحالی بهش دست میده :) (:
پاسخ:
همون موقع این متن رو براش فرستادم :)
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۷ دچــ ــــار
میدونید این شکلک :)(: چیه؟ 
پاسخ:
:|
۲۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۲ مامان محمدمهدی
حدیث معتبره؟!!!!
درمجموع آفرین بانو و خوش به حال مسترتون:)
پاسخ:
نمیدونم!
آقای پناهیان گفت منم نوشتم!
چقد ماموریت میره آقاتون!
پاسخ:
دست رو دلم نذار که خووووونه!
تازه من نصفشو نمی نویسم!
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۹ دچــ ــــار
نه این معنیش اینه که رو در روی هم بخندیم نه پشت سر هم :)

پاسخ:
من دیگه صحبتی ندارم!
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۴ کوثر متقی
آدرس حدیث داخل کانالشون هست : من لایحضره الفقیه 3/163            فکر کنم جلد سه صفحه 163 منظورش بوده
:)
پاسخ:
مرسی گله.