ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3652.

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

مدتها پیش،

یه روزی پسرکم بهم گفت:

"من میخوام تو خوشحال باشی"

هنوز صداش تو گوشمه،

یادم میاد که دغدغه ی تمام روزگار عمر من همین بوده!




+پشت این جمله ش برای من دنیا دنیا بغضه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۲ منتظر ....
عزیزم ...
امیدوارم همیشه خوشحال باشی و عاقبت بخیر
پاسخ:
ممنون عزیزم از دعای خوبت همچنین شما.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۰ مهراد فروتن
پسرک باهوش و فهیم و باشعور 
خدا حفظش کنه پسرک عزیز رو 
پاسخ:
واقعا ممنونم از این همه لطف و محبت :)
راستش مثل خودمه! :دی
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۹ مامان محمدمهدی
چرا همچین حرفی زده؟ وقت خوشحالیت اینو گفته یا وقتی چهره ت ناراحت بوده؟
پاسخ:
یه موضوعی رو برای هزارمین بار تذکر دادم!
به نظرش اومد ناراحتم.:(
و متاسفانه خودش رو احتمالا مقصر تصور کرد :(
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۸ مامان محمدمهدی
خیلی مهمه که نزاریم بچه ها حس کنن مقصر بدی هان یا بدن و ...
مراقب باش و سعی کن چیزی رو خیلی تذکر ندی اونم برای هزارمین بار
البته من خودم هم خیلی تو این زمینه بد عمل کردما و حالا گاهی نتایج ناراحت کننده شو میبینم
پاسخ:
خب این موضوع رو همیشه فراموش میکنه!
وخیلی هم مهمه!
آره من همون موقع بهش گفتم که من خوشحالم!
ناراحت نیستم!
اما خب به نظرم بی فایده بود.
مهم لحنمه که باید درستش کنم. گفته بودم که گاهی بدون اینکه قصدم سرزنش باشه احساس میکنم لحنم سرزنشگره!
این مقصر بدی بودن واقعا بده!
من خودم رو یادم میاد که هروقت مامانم دلخور بوداز هرچیزی احساس بد بودن داشتم! احساس میکردم اگر میتونستم خوب باشم مامانم ناراحت نبود!
این حس واقعا درمن زنده ست!