ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3653.

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

امروز پسرکم های های گریه کرد

و بهانه ی باباشو گرفت.

بعد به مستر زنگ زد

و گفت چرا اینقدر ماموریتتو طول میدی؟!




+خیلی سعی کردم از تماس گرفتن با مستر منصرفش کنم،

اما نشد،

دلش پر بود،

خوشحالم که در این ابراز احساسات پسرانه،

تو موقعیت مستر نبودم...

+ما رو ببخش پسرکم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۸ مامان محمدمهدی
:(
پاسخ:
:(
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۴ منتظر ....
چقدر سخته وقتی بچه ها بهونه ی باباشونو می گیرن و ما هیچ کاری از دستمون برنمیاد و هیچ جوری هم نمیتونیم ذهنشونو منحرف کنیم... هرچقدرم بزرگ تر میشه این دلتنگی و بهونه گرفتن ها بیشتر و سخت تر میشه...
واقعا ادم مضطر میشه ))):
پاسخ:
آره خدا صبر بده به اونهایی که دیگه پدرشون برنمیگرده..
أمن یجیب المضطر؟!


+کوچکترها هم به همون اندازه و بلکه بیشتر مضطر میشن اما بروزشون متفاوته.
گل پسر من معمولا شبها درست حسابی نمیخوابه وقتی مستر نیست..
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۴ دلا بانو
ای جااااانم:(

هوم بچه هایی که دیگه باباشون برنمیگرده:((((
پاسخ:
آره واقعا..
براشون دعا میکنم که خدا صبر بهشون بده و اجر و دلی آرام و قلبی مطمئن..
اینها بزرگترین نعمتهاییه که میشه کسی داشته باشه..