ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3657.

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

شاید غبطه برانگیزترین جمله ای که به عمرم شنیدم و خوندم این جمله ست:

"با دلی‌ آرام‌،

و قلبی‌ مطمئن‌،

و روحی‌ شاد،

و ضمیری‌ امیدوار به‌ فضل‌ خدا،

از خدمت‌ خواهران‌ و برادران‌ مرخص‌،

و به‌ سوی‌ جایگاه‌ ابدی‌ سفر می‌کنم‌."



+...

+اکمل النعمات!

+وصیتنامه ی امام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۳ دچــ ــــار
به به ...
پاسخ:
:)
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۸ مامان محمدمهدی
خدا امام عزیزو رحمت کنه
پاسخ:
امام خودشون گفتن که روحشون شاده!
همین مهمه!
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۳ دچــ ــــار
روح شما هم شاد :)
پاسخ:
الهی آمین.
فکر کنید که به مرتبه ای برسیم که بفهمیم روحمون شاده!